Appartement Residence Holiday Rendez-vous

Appartement Residence Holiday Rendez-vous
Residence Holiday Rendez-vous
7,4

1 review over Appartement Residence Holiday Rendez-vous in het Nederlands

Beetje verouderd appartement, maar mooie streek

Rinus, 7-10-2017

Het appartement voldoet, is ruim (behalve de badkamer), maar omdat het enigzins verouderd is, vond ik alles een beetje viezig.

Het matras vond ik ook niet echt lekker liggen. Maar het appartement heeft een groot balkon en ligt op een steenworp van het strand. Hoewel ik slechthorend ben, werd ik telkens wakker van de treinen die helaas ook op een steenworp afstand voorbij kwamen. Het is zeker een aanrader om een auto te huren en rond te rijden, want de omgeving is fantastisch. De restaurantjes in Pineto zelf zijn meer dan prima.

Gereisd met partner in september 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Holiday Rendez-vous in Pineto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Holiday Rendez-vous zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Holiday Rendez-vous scoort een 7.38 uit 10 op basis van 2 reviews.