Camping Rocca di Sotto( +B&B) *****

Camping Rocca di Sotto( +B&B)
Rocca di Sotto( +B&B)
9,1

114 reviews over Camping Rocca di Sotto( +B&B) in het Nederlands

fantastisch wat n oase van rust en uitzicht

Margreeth, 18-8-2017

een prachtige plek in de Abruzzen, rust en ruime plekken tussen de olijfbomen of onder de notenboom.

een onbetaalbaar mooi uitzicht, met als je geluk hebt een helder zicht op de Majella!

een moestuintje met heerlijke tomaten en diverse kruiden, heerlijke wijn en producten uit de streek van Italie puur, te koop op de camping of te bestellen via de web-site.

een plek om te koesteren en te ontstressen,Jan en Willeke bedankt voor de gastvrijheid, wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijke plek om te zijn en om tot rust te komen.

Peter en simone, 17-8-2017

Deze camping is gelegen in een prachtig authentiek gebied, niet toeristisch. De camping is sfeervol en verzorgd. Het sanitair absoluut schoon. Eigenaren Jan en Willeke zijn vriendelijk, behulpzaam, ze zijn er als je ze nodig hebt. Gebruik moestuin is ook erg leuk. De camping heeft een prachtig uitzicht op de bergen rondom. Je kampeert tussen de olijfbomen. Als het donker is kun je genieten van een mooie sterrenhemel. Voorzichtig rijden op de toegangsweg naar de camping ivm slechte weg.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Wauw!

Harry Derks, 13-8-2017

Puur natuur op een prachtige plek met een fenomenaal uitzicht.

Deze camping en de prachtige omgeving verdienen gewoon een bezoek. Dit is Italie; genieten van het pure leven bij mensen met een passie.

Gereisd met partner in juli 2017

Prachtige plek!

Hugo Stuurman, 2-8-2017

We kwamen 's avonds om 22:00 in het donker aan. De navigatie stuurde ons langs een uitdagende route. Rij beter via Penne.

De volgende dag hebben we de tent op het 'slowcamp' opgezet. Beneden bij de (droge) rivier. Bij de rots waaraan de camping zijn naam dankt. Dichtbij zijn een waterpunt en een heerlijke buitendouche. Omdat het toiletgebouw een flinke klim naar boven is, kregen we een spade mee om een latrine te graven.

De plek is schaduwrijk. 's Nachts kun je er prachtig sterren kijken. Schrik niet van de uilen!

Wij hadden een onvergetelijke kampeerervaring.

De eigenaars Jan en Willeke zijn erg aardig en behulpzaam. Zij hebben lekkere zelfgemaakte producten. Hun ontbijt is voortreffelijk. De vino della tenda die ze tappen is gevaarlijk lekker.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Een prachtige locatie om nooit te vergeten.

Jan, 17-7-2017

Een camping prachtig gelegen, waarbij je tent staat tussen eeuwen oude olijfbomen. Waar je vooraan een bord tegen komt van "You are now entering a stress free zone" echt van toepassing is. Waarbij de eigenaren Jan en Willeke er alles aan doen om je een fijne tijd laten hebben, en Willeke 's avonds laat (wegens pechgeval) nog een lekkere tapas maaltijd heeft klaar gemaakt. Voor ons niet erg als tent kampeerders maar moet wel even vermeld worden, voor caravans niet of heel slecht bereikbaar. Je kunt er trouwens in het café/bar/restaurant boven bij het pad naar de camping heerlijk (en goedkoop) eten.
Gereisd met partner in juni 2017

helemaal top

Paul, 16-6-2017

Schitterende lokatie, met een prachtig uitzicht, over een gebied met wat mij betreft het mooiste landschap in Europa.

We waren een week in de blokhut, en hadden er graag nog een week gestaan, maar die week was al bezet. De blokhut is prima uitgerust en ingericht, en ook de overige voorzieningen zijn schoon, goed verzorgd en duurzaam ingericht.

Niet onbelangrijk voor ons Nederlanders, het lokale prijsniveau is zeer laag, de reparatie van een lekke band koste bv. slechts 5 euro.

Jan en Willeke zijn zeer behulpzaam en goed gedocumenteerd en laat je vooral informeren door hen over de streek. Ze hebben allerlei nuttige tips over lokale omstandigheden, wandelingen, etc.

De olijfbomen op de camping zijn echt schitterend overigens en ´s-nachts waren er kleine vuurvliegjes voor een betoverende sfeer.

Tja, echt een aanrader wat mij betreft. Dit is de eerste aanbeveling die ik geschreven heb, na 30 jaar kampeerervaring overigens, dat zegt denk ik ook wel wat.

Gereisd met partner in mei 2017

Geweldig mooi!

Henk en Leny Mulder, 3-4-2017

We hebben net als voorgaande jaren weer een fantastisch verblijf op camping "rocca di sotto" gehad.

Het is daar zo geweldig mooi, rustiek en sfeervol, dat je daar altijd weer een keer naar toe wilt gaan. Dat doen wij dus ook... en elke keer is het weer genieten.

Je komt daar echt tot rust!!

Voor alle kampeerders die van rust en vooral van de natuur houden, is dit een grote aanrader.

Gereisd met partner in maart 2017

Heerlijke rust en fabelachtig uitzicht

Annemarie en Wil, 27-9-2016

We kwamen na vier jaar terug op Rocca di Sotto, heerlijk comfortabel in de blokhut. Warme ontvangst door Willeke, met wijn en hapjes, en naderhand reed ze ons ook nog met de jeep over het steile pad naar de pizzeria boven. Alles op deze camping is schoon, verzorgd en uit alles blijkt met hoeveel liefde en aandacht Jan en Willeke leven en de camping runnen. Prachtige grote, schone badkamer, fris linnengoed op bed, volop tips en adviezen over de omgeving. Maar het mooist is het uitzicht vanaf het terras voor de blokhut met rond 7 uur onvergetelijke zonsopgangen. Dank voor alles, Willeke!
Gereisd met partner in september 2016

Het was weer fantastisch ! Echt thuiskomen 💚

Bert&Mary Posthumus, 15-9-2016

Zoals altijd word je gastvrij ontvangen !!

We hebben deze keer een blokhut gehuurd- fantastisch geslapen prachtig uitzicht en wat een bijzondere rust!!

Onze caravan aan de kust laten staan, die kan de camping niet op.

Vorige keer ons tentje meegenomen - heerlijke plek tussen de olijfbomen.

Eetgelegenheden genoeg in de omgeving en mooie uitstapjes!! Je wordt goed geïnformeerd door Willeke en Jan, altijd even vriendelijk en enthousiast gaan ze ook bij voldoende belangstelling er met je er op uit!

Een drankje op het prachtige terras met een uitzicht om van te smullen, zo mooi!!

Er is een biologische moes-en kruidentuin voor de campinggasten.

Boodschappen haal je onderweg tijdens je uitstapjes,

Kortom een echte aanrader om de Ambruzzen in alle rust te ontdekken!

Gereisd met partner in juni 2016

deugddoend verblijf

e&h&e&h, 13-9-2016

Rocca di sotto is basic en kleinschalig maar dat is waarom je er heen moet. Verse kruiden en groenten uit de moestuin kunnen plukken om te koken, dat is écht een meerwaarde. Rocca di sotto ziet er heel mooi uit en het terrein beneden met het riviertje is ook absoluut een pluspunt. Zelfs als niet zo'n overtuigde kampeerders hebben we er zeer van genoten. Ook de kinderen vonden het zeer de moeite waard. De sfeer is zeer ontspannen.

We vonden het beddengoed en de keukenspullen voor de ingerichte tent wel wat minder fris en de compostbak krijgt ook de resten pasta a la vongole te slikken wat de geurhinder rondom niet ten goede komt. Dat zal dan de keerzijde van de milieuvriendelijke aanpak zijn.

In de nabije omgeving geen grote trekpleisters

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rocca di Sotto( +B&B) in Penne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rocca di Sotto( +B&B) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Rocca di Sotto( +B&B) scoort een 9.1 uit 10 op basis van 121 reviews.