Bed and Breakfast Casa La Farfalla Bianca

8,9

8 reviews over Bed and Breakfast Casa La Farfalla Bianca in het Nederlands

Ontspanning, rust, natuur

Kayleigh & Jeroen, 29-8-2017

Wij hebben een heerlijke ontspannen week gehad bij lieve John, Ilona, Luna en de beestjes.

Iedere ochtend werden wij verwend met een heerlijk ontbijt, waar we in de tuin van konden genieten. Vervolgens kregen we tips voor mooie routes en bezienswaardigheden, die voor ons uitgestippeld werden.

De eetavondjes zijn heerlijk en gezellig, maar tips voor restaurantjes in de buurt zijn altijd te krijgen.

De massage van Ilona, op een prachtig plekje, is een dikke aanrader als je extra ontspanning en tijd voor jezelf zoekt.

Wij hebben ons hart verpand aan het mooie Abruzzo en aan Casa La Farfalla Bianca.

Gereisd met partner in augustus 2017

WOW wat een GASTVRIJHEID

Paul en Rianne, 20-8-2017

Hier is het echt genieten en relaxen in alle geuren en kleuren die je je kan voorstellen.

Waar je helemaal jezelf mag en kan zijn. Aan niets ontbreekt je. Goed bed, lekkere douche, heerlijk verzorgd ontbijt, prachtig uitzicht over de wijnvelden en bergen van de Abruzzo. Onvergetelijke restaurants met specialiteiten waar je nooit genoeg van kan krijgen en een overweldigende unieke natuurpracht waar je ogen te kort gaat komen om de beleving vast te leggen. Kortom, voor ieder wat wils maar wellicht het meest belangrijke...Ilona en John!

Ze dragen de B&B met heel veel zorg en plezier, daar waar de GAST-VRIJHEID hoog in het vaandel staat en als een heel warm welkom bij je binnenkomt.

Voor de bella Italia liefhebber een onvergetelijke ervaring!

Gereisd met partner in augustus 2017

Ankie, 21-7-2017

Een mooi stukje Italië, waar nog genoeg valt te ontdekken. De B&B ligt te midden van dit prachtig groen. Van wijnhuizen tot een prachtig zandstrand alles is op rijafstand. De gastvrijheid bij de B&B is top; je voelt je thuis en ontspannen! Wij komen zeker nog eens terug.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

prachtig!

kristine, 17-12-2016

we hebben genoten van ons verblijf in casa la farfalla bianca! De kamers zijn top, lekkere bedden, goede douche. En overal om je heen la dolce vita: wijngaarden, de bergen in de verte, heerlijk gezwommen in zee..

John en Ilona doen alles om je het naar de zin te maken, we komen graag terug!

Gereisd met partner in juli 2016

Sereniteit tussen de prachtige wijnvelden

D. Kestens, 15-12-2016

Een prachtige locatie ergens tussen de wijnvelden van dit mooie gebied.

Wij hebben echt genoten van de gastvrijheid van dit mooie stel Loontje en John.

De kamers zijn mooi gerestaureerd en geven een luxe uitstraling, de bedden liggen heerlijk zacht. Casa La Farfalla Bianca is een bezoek meer dan waard.

Wij willen zeker graag nog een keer terugkomen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Mooiste plekje waar weer ooit geweest zijn!

Danielle Moerman, 1-10-2016

Midden in de wijngaarden en tussen de olijfbomen ligt deze prachtige b&b. Door de hartelijke ontvangst van John en Ilona voelt het zeker meteen als thuiskomen. De kamers zijn prachtig en het ontbijt heerlijk, zeker op zondag weet je niet wat je meemaakt...zo lekker. Je kan in deze streek alle kanten op, bergen, zee (van zandstrand tot alleen in een baai op kiezelstrand), sprookjesachtige dorpjes en Rome is ook goed te doen. Hier is Italië nog echt Italië zoals het is, overal heerlijke restaurants, Italiaanse vriendelijkheid en echt rust te vinden als je dat zoekt. Wij kunnen deze streek en zeker deze b&b met fantastische eigenaars zeker aanbevelen bij iedereen!
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Het was fantastisch!!,

sjan scheffers, 28-7-2016

Alles is nog puur natuur mensen leven hier echt!!!
    Gereisd met vrienden in mei 2016

Fantastisch! Absolute aanrader!

Simone, 13-7-2016

Voor de liefhebber die van rust houdt, graag wandelingen maakt, zowel van de kust als de bergen houdt en dol is op lekker eten dan is Casa La Farfalla Bianca de absolute aanrader. De eigenaren, John en Loontje, weten pas echt goed hoe je gasten moet verwennen. Niets is hun teveel. Wij hebben genoten van een heerlijke, gevarieerde foodtour door de Abruzzen. Elke keer was weer een verrassingsfeestje. Je merkt dat John en Loontje hier al helemaal ingeburgerd zijn en overal goed de weg weten. De drie kamers zijn stuk voor stuk prachtig ingericht met mooie kleuren en materialen en top bedden. Elke ochtend wordt er een heerlijk ontbijt geserveerd in de tuin met schitterende vergezichten. Een auto is wel nodig in deze streek.
    Gereisd met partner in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Casa La Farfalla Bianca bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa La Farfalla Bianca in Canosa Sannita, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa La Farfalla Bianca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa La Farfalla Bianca scoort een 8.88 uit 10 op basis van 8 reviews.