Hotel Beit Maimon

Hotel Beit Maimon
Beit Maimon

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Beit Maimon bij:

1 review over Hotel Beit Maimon in het Nederlands

Vriendelijk personeel, mooi uitzicht

Anneke Intveld, 16-2-2012

Wij hebben in september een week in dit hotel gezeten en dat is ons prima bevallen. We hadden een 'family room', waarbij de kamers van ons en de kinderen door een tussendeur verbonden waren. Heel prettig, net als de goede airco, de goede douche en lekkere bedden. Het werd goed schoon gehouden. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten in het restaurant "Casa Rosa" was goed, en het ontbijtbuffet prima. Een ontbijt op het beschaduwde terras met uitzicht op de Middellandse zee... dat blijft genieten. Soms komen er groepen lunchen in het restaurant, maar daarvan heb je op het terrasje weinig last, en het verlevendigt de sfeer wel. Tegen betaling kon je op internet.

Het enige nadeel van het hotel is dat het voor mensen die slecht ter been zijn niet toegankelijk is. De 25 traptreden die je altijd moet nemen om bij de entree te komen zijn dan een te grote barrière.

Voor mensen met jonge kinderen en buggies kan dit ook bezwaarlijk zijn.

Een echte aanrader wat ons betreft.

Gereisd met oudere kinderen in september 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beit Maimon in Zichron Ya'aqov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beit Maimon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Beit Maimon scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.