2,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Holy Land*** bij :

2 reviews over Hotel Holy Land in het Nederlands

Rampzalig

kbeij51, 5-4-2017

Het "hotel"was eigenlijk gesloten ,nou dat hebben wij geweten , het was slecht weer ( daar kan niemand wat aan doen ) je verwacht dan wel dat je na een dag excursie in een warm hotel komt niets van dit alles 3 dagen met jassen aan gegeten , ik en nog een paar uit onze groep stonden niet te boek als zijn de halfpension ( waar wel voor betaald was) dat liep bij mijn nogal uit de hand de 2 zoon,s van de uitbater pakte mijn bij mijn jas of ik even wilde betalen , ik heb dat als een bedreiging opgevat het werd later door de reisorganisatie omschreven als "ongemak" , het eerste ontbijt bestond uit een stukje cake en wat yoghurt ,maak een Rondreis Israel maar zorg in ieder geval dat "Hotel Holy Land" daar geen deel van uit maakt .
Gereisd met vrienden in januari 2017

Prima hotel

Marieke, 6-6-2009

Ligging is op loopafstand van het centrum, ideaal!!
Gereisd met vrienden in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holy Land in Jeruzalem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holy Land zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holy Land scoort een 2.63 uit 10 op basis van 2 reviews.