Appartement Royal Park ***

Royal Park
6,2

5 reviews over Appartement Royal Park in het Nederlands

Hans, 25-3-2008

Wij waren hier begin 2006. Goede appartementen zeker als je naar de prijs kijkt. enige nadeel bij ons was dat het zwembad vaak al om 2 uur 's middags dicht ging. Dat was omdat er dan geen toezicht meer zou zijn. Nou ja... Protesteren hiertegen hielp niets. Naar ons idee dus niet zo klantgericht!
Gereisd met partner in maart 2008

Berry en Wilma, 5-2-2006

Wij zijn net terug. We hadden ook het negatieve gelezen en waren dus extra benieuwd. Het is een goed en ruim complex, met een mooi zwembad en leuke tuin. De appartementen zijn ruim en we hadden dagelijks schone handdoeken, wat ook bijzonder is voor een appartement. De ligging is goed, je wandelt zo naar de laguna, boulevard en het strand. Iemand die hierover wat te zeuren heeft, is gewoon erg luxe en verwend.

Eilat is een mooie vakantie bestemming, geweldige ligging in de woestijn, zwemmen met dolfijnen, wat een geweldige ervaring was, tax free shoppen en de excursie naar Jeruzalem, mag je eigenlijk niet missen, mits je natuurlijk alleen voor het schitterend weer komt.

Gereisd anders in februari 2006

Judith, 30-1-2006

Prima appartementencomplex. Het ligt vlakbij een vliegveld, maar na 22:00 uur wordt er niet meer gevlogen. Mooi zwembad. Wij hebben het zeker naar ons zin gehad.
      Gereisd anders in januari 2006

Smikkel, 14-8-2005

Wij zijn in maart '05 geweest en hebben na 1 nacht heel snel omgeboekt naar app. Riviera. Wat een afgang zeg, Royal Park. Ongezellig betonnen flatgebouw met slagboom ervoor,inpandige balkons met betonnen pilaren, kale kamers met hoge plafonds. Inpandige keuken zonder daglicht,kortom,net oostblok. Je wordt in de reisgids gelokt door foto's vh zwembad met de palmen maar ook dat is veel kleiner dan op de foto's. Geen aanrader, ligging ook waardeloos. En, het ligt pal naast de start/landingsbaan van Eilat.

App. Riviera veel betere keus, knus, schoon, erg gezellig, in het centrum etc.

Gereisd anders in augustus 2005

Johan, 23-11-2004

Het appartementencomplex ligt aan de rand van Eilat. Als je van rust houdt is dit perfect. Er is geen restaurant of entertainment. De appartementen zijn eenvoudig maar keurig ingericht. Ze worden elke dag goed schoon gemaakt en wij hadden ook elke dag schone handdoeken.

Het is een kwartiertje lopen tot de boulevard en het strand. Je kunt overal veel en lekker eten voor niet al te veel geld. De taxi’s brengen je voor een paar euro overal naar toe. Eilat is echt een aanrader als je van zon, duiken, snorkelen en genieten houdt. We gaan er zeker weer naar terug.

Gereisd anders in november 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Royal Park in Eilat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Royal Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Royal Park scoort een 6.17 uit 10 op basis van 6 reviews.