Beoordelingen Hotel Leonardo Club Eilat****

Leonardo Club Eilat****
27 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Leonardo Club Eilat****
North Shore Eilat, POB 294, 88103, Eilat

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leonardo Club Eilat**** in Eilat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leonardo Club Eilat**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Leonardo Club Eilat scoort een 7,1 uit 10, op basis van 27 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leonardo Club Eilat**** in Eilat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leonardo Club Eilat****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Leonardo Club Eilat**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 52 vakantiefoto's van Hotel Leonardo Club Eilat**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Leonardo Club Eilat**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Israël. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Israël. Vergelijk Hotel Leonardo Club Eilat**** met andere accommodaties in Eilat.
Even geduld a.u.b.

7,4
5,3
6,2
5,0
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Dec. 2013
"Kies aub niet !!! voor Leonardo Club Eilat!!!"vertalen
jan vogelzang
5,0

11-01-2014 Afgelopen kerst en oud en nieuw 2013 in deze Club gezeten. Het is een oude en vergane glorie, vieze kamers en badkamers. Echt te gek voor woorden. Niets wordt opgeruimd. Zeer grote lawaaierige vreetschuur waar niemand zijn best doet om het de gasten naar de zin te maken. Heel veel katten overal, ook in het restaurant en op de bars. Eten koud en zeer eenzijdig. Daarom vaak uit eten geweest aan de super mooie boulevard waar ze wel weten hoe het hoort.! Maar daar boek je geen all inclusive hotel voor uit. Dus dit nooit weer. Foto`s op de site zien er goed uit, maar het is verre van de werkelijkheid!!

Met partner, Jan. 2013
"Fijne vakantie gehad"vertalen
john Doejaaren
7,0

30-01-2013 Mooie omgeving met aardige mensen, die hun stinkende best doen om het iedereen naar de zin te maken. Even wennen aan het velen eten, en de manier waarop hier mee omgegaan word. Wij vinden dat je als gast in een ander land hun normen en waarde moet accepteren. In de omgeving is veel te doen , vooral allerlei watersportaktiviteiten enz. Heerlijk strand aan de rode zee 10 minuten lopen van het hotel,

Met een groep, 2012
"Super vriendelijk personeel !"vertalen
lizeth
7,0

08-07-2012 Wij zijn in de mei vakantie naar dit complex geweest .Een beetje bevend na lezen van alle resensies gingen wij hier naar toe .Maar hebben het als heel positief ervaren.Het complex is idd iets wat verouderd en zonde dat ze niet alle kamers gerenoveerd hebben .Maar de service is echt perfect !Zulk vriendelijk personeel .En helemaal niet het gevoel van eigen volk eerst !Echt al op luxe 5 sterren resorts geweest maar zo vriendelijk als ze hier waren maar weinig meegemaakt !En dan verkies ik toch 10 x liever sfeer vol en warm boven luxe !

Met vrienden, Mrt. 2012
"Hotel voor Israelische families"vertalen
Lub van den Berg
6,0

15-04-2012 Hotel ligt NIET aan de kust. Kamers niet schoon. Eten goed, maar wel een vreetschuur. Bediening bar onbeschoft en er wordt nauwelijks opgeruimd. Wijn komt uit de tap en als je het vin een glas wilt moet je het vragen. Alle entertainment in Hebreeuws. Wil je perse all-inclusive, dan moet je hier gaan zitten, maar stoor je dan niet aan luiddruchtige Israelische families met weing fatsoen. In Turkije zou dit hotel niet meer dan 3 sterren verdienen.

Met partner, Mrt. 2012
"Dit nooit meer!!!"vertalen
iuv
2,0
2,0
4,0

26-04-2012 Een verschrikkelijke week gehad. noit geweten dat Israeliers zo vies en a-sociaal waren. Er werd zelfs onderling gevochten in het restaurant omdat zij weigeren op hun beurt te wachten. 'Hebbe, hebbe, hebbe...alles voor mij' is het enige wat israeliers bezig houdt. In dit hotel worden toeristen gedoogd, maar alles is gericht op het eigen volk eerst. Het is er niet schoon, niet gastvrij en zeeer luidruchtig door de rausende israelische families. Mensen, er zijn betere plekken ter wereld om naartoe te gaan. In het vliegtuig terug was iedereen blij, volgend keer gewoon weer naar Egypte, Turkije of Griekenland. Don't go to Eilat...wat een verschrikking.

Met partner, Feb. 2012
"Kies een ander hotel in Eilat"vertalen
jtvaanholt
6,0

28-02-2012 Hotel leonardo club eilat is ronduit slecht. Kies een ander hotel in Eilat. Er zijn genoeg betere hotels voor dezelfde prijs. Het is er vies, luidruchtig en de gasten gedragen zich tijdens het eten vreselijk onbehoorlijk. Wij hebben het 1 dag aangezien, we wilden niet te snel oordelen. Reisorganisatie heeft geweldig gehandeld en wij konden na 1 telefoontje per direct naar een ander hotel zonder extra kosten en zonder allerlei toestanden.

Met partner, Feb. 2012
"Eens ,maar nooit meer"vertalen
s s den haak
5,0

19-02-2012 leuke vakantie gehad met partner en mijn ouders,maar het hotel wat een domper,ben in veel landen geweest door de wereld en wij zijn wat gewend ,maar dit wij zaten er met 12 hollanders allemaal in het zelfde schuitje en het is bekend bij touroperator, het is er vuil, eetzaal net een kantine met rare regels er word nergens op geruimd en er komen hele groepen van het eigen volk ,die komen alleen voor het eten en drinken gratis dus kan niet op luidruchtig onbeschoft,en het is daar echt eigen volk eerst,dan wij als je er bent en niet te vrede vraag een ander hotel want ze zijn op de hoogte dat dit hotel meer is voor het eigen volk, licht puntje ze zijn bij de receptie wel behulpzaam ,maar worden van hogere hand tegen gewerkt,slecht georganiseerd,eten is wel oke en genoeg variatie,eilat is ook niet echt je van het,naar jerusalem en dodezee was wel gaaf.maar dit was eenmalig en zo dachten de andere jong en oud ook zo over,bizar land en volk

Met partner, Dec. 2011
"Goed maar na meer schoonmaak nog beter"vertalen
Tournant
6,0

01-01-2012 Het eten is heerlijk en keus te over. De eetruimte was niet zo gezellig. Het lijkt op een kantine. De receptie medewerkers zijn bijzonder vriendelijk. Bedienend personeel en koks erg behulpzaam. Helaas is door een beperkte schoonmaak de algemene indruk wat armoedig. In de zaal staan lekkere clubfauteuils, die vol zitten met kruimels, stof en andere vuiligheid, vooral in de naden tussen zitting en leuningen. De tafeltjes worden niet tijdig afgeruimd en schoongemaakt. De algemene toiletten beneden zijn ronduit smerig. Onze kamer was oppervlakkig schoongemaakt. Op de onderdivan van de boxsprings zaten onduidelijke witte vlekken en zelfs bloed, BAH!. Na klachten bij de receptie is dit onmiddelijk opgelost evenals de ventilatorafzuiging in de badkamer, waar zwarte draden uitkwamen. Het douche gordijn is ook vervangen door een schoon exemplaar

Met partner, Feb. 2011
"Moet veel veranderen"vertalen
Johanna
5,0

20-02-2011 Op zich leek het ons zeer geschikt. Kamers mogen wel beter gerenoveerd worden. Gordijnen hangen half op,bank daar zak je bijna doorheen. De badkamer niet echt schoon. Deuren en spiegel aan directe vervanging toe.
Het eten was in begin zeer uitgebreid, maar na een paar dagen moesten we om wijn vragen en dan duurde het heel erg lang. Drankenautomaat werd ook niet aangevuld. Mijn man heeft 10 minuten in de lift vastgezeten voordat hij er uit gehaald werdt. De zonnestoelen kunnen echt niet meer. Je hangt bijna op de grond. Jammer, want je moet toch een behoorlijk bedrag neertellen.
Dit kan niet meer!!

Met partner, Feb. 2011
"Er moet veel veranderen"vertalen
Johanna
6,0

05-03-2011 Wij zijn in februari geweest. Het heet tegenwoordig "Leonardo club Eilat". Er stond bij dat ze hadden gerenoveerd, maar daar waren ze volop mee bezig. De gordijnen zaten half vast, de ligstoelen bij het zwembad waren zo doorgezakt dat je bijna op de grond of op het ijzer lag.De badkamer was niet echt schoon en de spiegel was bruin verweerd. Het eten was de eerste dagen veel maar toen er wat minder gasten waren was er weing keuze. Was de wijn of jus'orange op, dan kon het wel twee dagen duren voor ze het aanvulden. Werd je een beetje boos en steeds maar weer erom vragen, dan kon het plotseling wel. De receptie was zo kaal dat het leek of het bijna failiet was. Het personeel was wel heel vriendelijk, maar keken niet wie er eerst aan de beurt was om te helpen en daardoor drongen er steeds mensen voor, ja, heel brutaal.
Jammer, want je moet toch best veel betalen.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?