Hotel Leonardo Club Eilat ****

8,2

22 reviews over Hotel Leonardo Club Eilat in het Nederlands

heerlijk

loraine de jong, 17-1-2016

Het klimaat is fantastisch. Warme woestijnwind. Israeliers kunnen wat bot overkomen maar als je een gesprek met ze aanknoopt ontdooien ze vaak direct.
Gereisd met vrienden in november 2014

Niet te vergelijken met turkije

Rastarichard, 4-3-2015

Verouderd hotel. Gratis wifi in tegenstelling wat er staat beschreven. Wel in de buurt van de lobby. Eten is goed en warm. Ver lopen naar het strand. Zwembad is erg koud. Wij zijn verwende Turkije gangers Dit is heel anders als Turkije. Maar ook prachtig mooi. Eetzaal vonden wij eg rommelig en rumoerig. Eten in overvloed en wat wij echt schandalig vonden was dat de joden zelf veelste veel op tafel zetten en dan twee hapjes nemen en dan word alles zo weggegooid. Nog erger dan sommige russen. Dit was niet zo maar 1 familie nee ze deden het allemaal. Het leek wel of ze wilde zeggen kijk hier heb ik voor betaald dan neem ik het ook. Sommige hadden bv net alles op tafel gezet. Echt er kon geen bord meer bij. Dan besluit er 1 die zegt het is mooi weer buiten laten we buiten gaan eten. Dan staan ze op en laten alles zo staan. Pakken plastic borden en beginnen opnieuw alles op te scheppen en te pakken. En dan gaan ze met de hele familie buiten zitten. Verschrikkelijk gewoon.
Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

Kies aub niet !!! voor Leonardo Club Eilat!!!

jan vogelzang, 11-1-2014

Afgelopen kerst en oud en nieuw 2013 in deze Club gezeten. Het is een oude en vergane glorie, vieze kamers en badkamers. Echt te gek voor woorden. Niets wordt opgeruimd. Zeer grote lawaaierige vreetschuur waar niemand zijn best doet om het de gasten naar de zin te maken. Heel veel katten overal, ook in het restaurant en op de bars. Eten koud en zeer eenzijdig. Daarom vaak uit eten geweest aan de super mooie boulevard waar ze wel weten hoe het hoort.! Maar daar boek je geen all inclusive hotel voor uit. Dus dit nooit weer. Foto`s op de site zien er goed uit, maar het is verre van de werkelijkheid!!
Gereisd met partner in december 2013

Fijne vakantie gehad

john Doejaaren, 30-1-2013

Mooie omgeving met aardige mensen, die hun stinkende best doen om het iedereen naar de zin te maken. Even wennen aan het velen eten, en de manier waarop hier mee omgegaan word. Wij vinden dat je als gast in een ander land hun normen en waarde moet accepteren. In de omgeving is veel te doen , vooral allerlei watersportaktiviteiten enz. Heerlijk strand aan de rode zee 10 minuten lopen van het hotel,
Gereisd met partner in januari 2013

Super vriendelijk personeel !

lizeth, 8-7-2012

Wij zijn in de mei vakantie naar dit complex geweest .Een beetje bevend na lezen van alle resensies gingen wij hier naar toe .Maar hebben het als heel positief ervaren.Het complex is idd iets wat verouderd en zonde dat ze niet alle kamers gerenoveerd hebben .Maar de service is echt perfect !Zulk vriendelijk personeel .En helemaal niet het gevoel van eigen volk eerst !Echt al op luxe 5 sterren resorts geweest maar zo vriendelijk als ze hier waren maar weinig meegemaakt !En dan verkies ik toch 10 x liever sfeer vol en warm boven luxe !
Gereisd met vrienden in januari 2012

Dit nooit meer!!!

iuv, 26-4-2012

Een verschrikkelijke week gehad. noit geweten dat Israeliers zo vies en a-sociaal waren. Er werd zelfs onderling gevochten in het restaurant omdat zij weigeren op hun beurt te wachten. 'Hebbe, hebbe, hebbe...alles voor mij' is het enige wat israeliers bezig houdt. In dit hotel worden toeristen gedoogd, maar alles is gericht op het eigen volk eerst. Het is er niet schoon, niet gastvrij en zeeer luidruchtig door de rausende israelische families. Mensen, er zijn betere plekken ter wereld om naartoe te gaan. In het vliegtuig terug was iedereen blij, volgend keer gewoon weer naar Egypte, Turkije of Griekenland. Don't go to Eilat...wat een verschrikking.
Gereisd met partner in maart 2012

Hotel voor Israelische families

Lub van den Berg, 15-4-2012

Hotel ligt NIET aan de kust. Kamers niet schoon. Eten goed, maar wel een vreetschuur. Bediening bar onbeschoft en er wordt nauwelijks opgeruimd. Wijn komt uit de tap en als je het vin een glas wilt moet je het vragen. Alle entertainment in Hebreeuws. Wil je perse all-inclusive, dan moet je hier gaan zitten, maar stoor je dan niet aan luiddruchtige Israelische families met weing fatsoen. In Turkije zou dit hotel niet meer dan 3 sterren verdienen.
Gereisd met vrienden in maart 2012

Niet aan te raden

Andre Heyman, 28-3-2012

Leonardo Club is meer gericht op eigen volk. Met buitenlandse toeristen wordt weinig rekening gehouden. Dagelijks zijn er luidruchtige feesten. 'sAvonds een rustig plekje vinden in de bar of lounge is uitgesloten. De service is er ondermaats en het onderhoud in en rond het zwembad laat echt te wensen over. Het "restaurant" is eerder een refter of een kantine. Het is er smerig en mussen vliegen er rond, pikken de restjes op op de leegstaande tafels en doen hun gevoeg op de stoelen.

Toch enkele positieve punten: de kamers zijn netjes en het eten is lekker. Maar of dat opweegt tegen de negatieve punten is maar de vraag. We waren blij dat we na 1 week naar huis mochten.

Dit hotel is zeker geen 4 sterren waard.

We raden iedere Belg of Nederlander zeker dit hotel niet te boeken.

Gereisd met partner in maart 2012

zeker geen 4 sterren

mireille, 21-3-2012

hotel leonardo club eilat was voor ons een echte ramp. we waren daar met 4 personen en een slechter hotel kunnen we ons niet voorstellen.we hebben de moed gehad en ons voorgenomen er het beste van te maken.het enige plus punt was onze kamer en het eten.voor de rest werden we niet gezien als toeristen.het is daar eigen volk eerst.
Gereisd met vrienden in maart 2012

Kies een ander hotel in Eilat

jtvaanholt, 28-2-2012

Hotel leonardo club eilat is ronduit slecht. Kies een ander hotel in Eilat. Er zijn genoeg betere hotels voor dezelfde prijs. Het is er vies, luidruchtig en de gasten gedragen zich tijdens het eten vreselijk onbehoorlijk. Wij hebben het 1 dag aangezien, we wilden niet te snel oordelen. Reisorganisatie heeft geweldig gehandeld en wij konden na 1 telefoontje per direct naar een ander hotel zonder extra kosten en zonder allerlei toestanden.
Gereisd met partner in februari 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Leonardo Club Eilat bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leonardo Club Eilat in Eilat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leonardo Club Eilat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Leonardo Club Eilat scoort een 8.23 uit 10 op basis van 35 reviews.