Beoordelingen Hotel Dan Eilat*****

Dan Eilat*****
5 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Dan Eilat*****
North Beach Area, 88101, Eilat

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dan Eilat***** in Eilat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dan Eilat***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Dan Eilat scoort een 9,0 uit 10, op basis van 5 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dan Eilat***** in Eilat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dan Eilat*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Dan Eilat***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 15 vakantiefoto's van Hotel Dan Eilat***** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Dan Eilat***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Israël. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Israël. Vergelijk Hotel Dan Eilat***** met andere accommodaties in Eilat.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

4 beoordelingen over Dan Eilat*****

5 beoordelingen
8,3
10,0
Toon score en beoordelingen van:
  • Alle beoordelingen (4)
  • Familie (1)
beoordelingen in taal:
Familie, Juli 2007
Arik
6,0
10,0

30-07-2007 Een prachtig hotel met lekkere restauranten.
Hotel ligt 10 seconden van de strand en heeft zijn privé strand.
Hotel is wel een beetje duur.

Andrea
6,0
4,0

04-12-2005 prima hotel voor mensen met veel geld.
bij wind wordt je wakker van de minaretten van Aqaba
het personeel spreekt niet of nauwelijks engels
eten is prima!

Cees en Mieneke Goe...
9,0

29-02-2004 Mooi hotel en perfecte ligging.

Annelies
9,0

14-12-2003 Wij hebben er van 3 nov. tm 10 nov. 2003 gezeten met heerlijk weer en het was echt in 1 woord geweldig. Het eten was er voortreffelijk.en het strand ligt voor je neus en elke avond zijn er over de gehele boulevard kraampjes open waar je van alles kan kopen tot 0.00 uur 's nachts, en het shopping center (groot winkelcentrum) is elke dag tot 0.00 uur geopend en we hebben ons daar heel erg op ons gemak gevoeld. voor en achter ons hotel hadden we 24 uur per dag security staan. Je kan er heel veel excursies doen, wij zijn 1 keer met een onderzeeer 60 mtr.onder water gegaan om het koraal te bekijken, was echt super. en voor de rest hebben we lekker aan het zwembad en strand gelegen. de temperatuur was heel die week rond de 32 graden gemiddeld. Je moet er echt zelf een keer heen gaan. veel plezier. vr.gr. Annelies

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?