6,5

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Dahlia** bij :

2 reviews over Hotel Dahlia in het Nederlands

Atty, 16-6-2007

Is een goed hotel. Voor die prijs kun je niet veel luxe verwachten. Zwembad is prima alleen de muziek is keihard. normaal praten kun je niet.Wij hadden uitzicht op het vliegveld wat veel lawaai veroorzaakt. De kamers zijn netjes, evenals de badkamer. Wat ook wel belangrijk is er is airco, heerlijk bij die temparaturen in Eilat.

Zit dicht bij het strand en de shopping mall. Eigenlijk is alles op loopafstand te bereiken.

Gereisd anders in juni 2007

Claudia, 19-12-2005

Hotel Dahlia is een goed normaal hotel. Niets bijzonders. Ligging is goed. Zwembad is mooi. Er is een bar bij het zwembad. Jammer is dat er niemand achter staat. Misschien kwam dat ook doordat wij in november zijn geweest. Laagseizoen dus. De bedden liggen dramatisch. Ook is er geen balkon. Ik zou hier niet meer naar toe gaan.
    Gereisd anders in december 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dahlia in Eilat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dahlia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dahlia scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.