Hotel Blue

Hotel Blue
Blue

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Blue bij:

1 review over Hotel Blue in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Mike, 30-12-2013

Gerenoveerd klein hotel gelegen buiten de lawaaierige toeristische zone, midden in een woonwijk waar de doorsnee bewoner van Eilat woont. Niet zo 'opgepoetst' als waar de toeristen verblijven. Hier gaat mijn voorkeur naar uit. Als je het personeel begint te kennen, dan zijn ze vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is ietwat simpel, maar wel toereikend.

De kamers zijn op verschillende verdiepingen gelegen. Al deze kamers zijn te bereiken middels een gallerij die rondom het gebouw loopt, dus je hebt wel mensen die langs je deur lopen, maar tijdens mijn verblijf verbleven alleen maar rustige gasten. Deze heb je ook wel nodig aangezien de muren van de kamers nogal dun zijn. Je hoort alles. Gelukkig mikt het hotelmanagement ook op het rustige publiek (werd mij verteld).

Al met al een leuk, knus hotel voor een goede prijs.

Gereisd alleenreizend in december 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blue in Eilat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Blue scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.