Hotel Maria Luisa ***

Maria Luisa
6,6

13 reviews over Hotel Maria Luisa in het Nederlands

Janno Jansen, 22-8-2007

Ik ben een aantal jaren geleden samen met 2 kameraden bij dit hotel op isla margarita geweest.

Toen we boekte stond er bij de omschrijving niet bij dat er airco aanwezig was. Eenmaal aangekomen zagen we dus dat er airco aanwezig was en echt prima werkte!

De kamer werd prima schoongemaakt en de bedden waren ook prima.

Met de douche was ook helemaal niets mis.

De ligging is ook perfect! Zeer dichtbij het centrum van Porlamar en op kruipafstand van het strand!

Enige minpuntje was dat de échte badplaats playa el agua nog ca. 45 minuten met de taxi was. Mja de taxi kostte dan ook maar liefst ca. € 5-6 :).

Aanrader is de 3-daagse bustrip naar het vaste land van Venezuela! Die was geweldig. Vergeet Juan Griego en de mogroove ook niet!

Deze vakantie is een aanrader voor iedereen die én mooi weer wil hebben, wat wil zien én voor weinig geld op vakantie wil!

Gereisd met vrienden in augustus 2007

patrick, 1-4-2007

Prima Hotel voor wie niet meer wilt doen dan slapen en douchen. Het barrteje en het zwembad zijn klein en bijna nooit gebruikt.

Iedere dag wordt je kamer schoongemaakt en krijg je verse handdoeken. Personeel spreekt slecht engels maar zal alles doen om het naar je zin te maken.

De weg oversteken en je bent op t bella vista strand met barretjes, restaurantjes en miss playa beach club van Luc de belg.

Gereisd anders in april 2007

patrick, 27-11-2006

perfest hotel, ware het niet dat je het wel zelf moet maken, strand bij de deur, personeel vriendelijk en behulpzaam wat je ook maar wilt.

zelf een taxi nemen en het eiland verkennen is geen probleem, pak een vaste chauffeur en hij brengt je overal voor nog een 35 euries, HEEL de dag!

Gereisd anders in november 2006

patrick, 26-11-2006

prima hotel, leuk strand aan de overkant, leuke strandbarretjes dichtbij, wat wil je nog meer voor die prijs?
Gereisd alleenreizend in augustus 2006

marisol, 31-5-2006

het is wel een goede hotel; maar niet voor met kinderen te gaan;het personeel is wat vriendelijk; ben je ook zeer dicht van het centrum en het strand is in de over kant van het hotel;voor die prijs het is goed
Gereisd met partner in mei 2006

Joris Vermeulen, 16-4-2006

Prima hotel voor weinig geld. De ligging t.o.v. het stadsstrand is ideaal, maar ook de sloppenwijk is in de directe omgeving te vinden wat 's avonds een onveilig gevoel geeft. Alles op de kamer werkte; douche, airco en prima bed.
Gereisd anders in april 2006

jan, 12-3-2006

Als alleenstaande is dit een prima hotel! Personeel is behulpzaam en vriendelijk. Binnen tien minuten lopen zit je in het hartje van centrum van Porlamar. Wil je aan het strand dan kun je naar de strandtent Miss Playa van Luc. (Belg) Bij hem kun je terecht om info te krijgen hetgeen je wilt. Altijd makkelijk indien je geen Spaans spreekt.
Gereisd alleenreizend in oktober 2005

Isla Margarita Fan, 8-1-2006

Afgelopen oktober heb ik er verbleven. Voor mij dus een prima hotel, en lekker in de buurt van de strandtent Miss Playa(eigenaar Luc) waar je overigens goed kunt eten. Tevens ben je zo lopend in het centrum van Porlamar.

Om weer even terug te komen op het hotel. Wat een top personeel!! Blouses en broeken strijken geen probleem. Niets was ze dan ook teveel. Ik kan jullie wel zeggen dat ik er dit jaar weer voor 24 dagen wil verblijven. Voor dat geld een prima hotel, vooral voor een alleenstaande!!

Gereisd anders in januari 2006

Saskia, 19-11-2005

De kamers zijn wel goed. Alleen het zwembad en het barretje wat daarbij hoort erg klein. zwembad is soms ook gewoon de hele dag dicht zonder reden. de bar is eigenlijk niet in gebruik. kamers worden elke dag schoon gemaakt en je krijgt elke dag schone handdoeken. wel zijn de kamers het NET niet. geen balkon en de douche lekt enorm! personeel spreekt geen engels maar proberen alles zo goed mogelijk te doen. Ligging is perfect in het centrum van porlamar en met de taxi is alles goed te bereiken. Maar zeker geen 3* hotel voor onze standaard in NL.
Gereisd anders in november 2005

Bob Donker, 14-9-2005

Toegegeven dat wij nederlanders meer zijn gewend dan dat er geboden word

maar toch een prima hotel strand en belgen vol op zeker de moeite waard

Ook bij Luc

Gereisd anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maria Luisa in Porlamar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maria Luisa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Maria Luisa scoort een 6.57 uit 10 op basis van 14 reviews.