Hotel Bella Vista *****

Bella Vista

3 reviews over Hotel Bella Vista in het Nederlands

Midden in Porlamar

Arno, 17-6-2012

Hotel Bella Vista ligt centraal in Porlamar; het hotel uit en gelijk naar rechts heb je de beste winkelstraat. Het strand is redelijk. Kamers groot, eten redelijk (we hebben alleen ontbeten). Veel excursies gedaan, o.a. Los Roques. Vergeet de mangrove niet.
Gereisd met partner in december 1995

Mooi Hotel

Angie, 2-5-2010

We hebben het er goed naar ons zin gehad, toen wij er waren was het er ook nog spotgoedkoop.

We hebben toen veel geld uit gegegeven aan excursies, die waren toen al redelijk aan de prijs.

Gereisd met partner in juni 1995

john van solm, 10-3-2008

Is een hotel wat mij qua ligging, bediening en mogelijkheden na Hilton het best bevallen is in Porlamar. Ben daar ongeveer 12 keer geweest
Gereisd alleenreizend in februari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bella Vista in Porlamar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bella Vista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bella Vista scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.