Onvoldoende

1 review over Appartement Trudels Garden in het Nederlands

Bert Prent, 11-1-2008

Bij het reserveren van een bungalow in Trudels Garden moesten we de gehele verblijfssom voor de duur van 14 dagen vooruit voldoen. We kwamen er snel na aankomst in juni 2007 achter, waarom. De algehele staat van onderhoud was dermate slecht -veel was smerig of kapot- dat zelfs minder verwende gasten na enkele dagen een beter (en die zijn er ruim voldoende)onderkomen zochten.

Er is geen airco en er zijn geen ramen zodat muggen vrij spel hebben.

Doordat je door de nachtelijke warmte veel transpireert zou het beddengoed dagelijks verschoond moeten worden, maar dat gebeurd niet. De foto's op website zijn van betere vervlogen tijden.

Trudels Garden is goedkoop = duurkoop.

Bij eerder vertrek krijg je geen restitutie en niemand zingt de gereserveerde duur uit. Of we overal negatief over zijn ? Zie onze recentie over Hotel Costa Lindabeach.

Gereisd met partner in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Trudels Garden in Playa El Agua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Trudels Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Trudels Garden scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.