Hotel Puerta Del Sol ***

7,1

111 reviews over Hotel Puerta Del Sol in het Nederlands

absoluut genoten!

Jeu, 9-8-2014

Wij hebben hier heerlijk genoten, van een prima hotel met goed eten en een mooie ligging.
Gereisd met partner in augustus 2003

Leuk hotel met diverse restaurants

sandra_callaghan, 25-5-2011

Leuk hotel met zwembad en "swim-up-bar". Kamers zijn simpel en voorzien van koelkast. Weg oversteken en je zit op het strand. 3 restaurants die helaas niet allen open waren toen wij er waren (erg weinig toeristen toen).

Beachclub van het hotel op het strand.

Gereisd met partner in april 2005

Goed middenklasse hotel

sylvia, 5-8-2010

Mijn 3e keer Isla Margarita/Playa el Aqua. Heb het weer prima naar mijn zin gehad. Dit hotel was goed te doen, en we wisten dat er werkzaamheden aan de gang waren. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, konden zonder veel moiete van kamer wisselen.
Gereisd met vrienden in december 2008

Topper nee, maar met zeer donkere bril OK

Robert Wiertz, 4-1-2010

Vanaf 1989 ga ik naar PDS en bevalt uitstekend heb wel in de loop der jaren het hotel kwalitatief zien afglijden naar bedenkelijk niveau, terwijl keuken goed bleef presteren en personeel en relaties rondom hotel inmiddels mijn vrienden zijn geworden.MIJ IS VERZEKERD DAT HOTEL MEI 2010 GEHEEL OPNIEUW GERENOVEERD IS.

Laat mij verrassen.

Gereisd met partner in januari 2010

Prima hotel

Thomas, 8-6-2009

De kamer die wij hadden was prima in orde. Ook was men bezig met diverse onderhouds werkzaamheden, dus een beetje overlast soms maar ja dat kan ook niet anders hoort erbij.
Gereisd met partner in maart 2008

Leuk en gezellig

Nico Schroder, 11-4-2009

Hotel Puerta del sol is een leuk hotel met zeer vriendelijk personeel. Het eten is er goed, hoewel wel wekelijks hetzelfde. Er zijn ook mogelijkheden om kosteloos te reserveren voor mexicaans of italiaans eten in aparte restaurants. Is erg lekker voor de afwisseling. Wij hebben er erg genoten en gaan zeker nog eens terug.
Gereisd met partner in november 2006

Echt een topper !!!

Sjef Villevoije, 19-2-2009

Vorig jaar juni geweest en een geweldige vakantie gehad, met veel zuid amerikaanse vrienden een toptijd gehad. Het eten is niet geweldig maar dat was bekend.

Super goede attente service van het aanwezige personeel

Topper

Gereisd alleenreizend in februari 2009

Eenvoudige maar leuke vakantie.

Jurgen, 7-2-2009

Prima vakantie gehad qua prijs kwaliteitsverhouding. Eerste indruk was goed. De dames van de receptie waren onvriendelijk. Uitleg hoe bij de kamers te komen was ook teveel gevraagd! De dagen erna waren ze ronduit onvriendelijk, op het onbeschofte af. Het overige personeel was wel zeer vriendelijk.

Het "strandje" was leuk maar klein. Doordat deze zo smal werd door het getij, lag je al snel met alle strandbedjes als haringen in een tonnetje. Het eten was de eerste week goed, de week daarna gaat het toch vervelen. Dus pak elders lekker een restaurantje. Kreeft is daar supergoedkoop en lekker (vraag naar Rest. La Mama! Echt een aanrader).

Ook in de 2e week zijn we een paar dagen goed ziek geweest (kotsen en diarree net als bijna alle andere (Nederlandse) gasten, die we gesproken hebben.

Leuk om een keer geweest te zijn. Als je niet teveel verwacht heb je dus een leuke vakantie.

Gereisd met partner in februari 2009

Een RAMP hotel!!!!

Jan & Yvonne, 4-1-2009

Wij zijn hier op 23 december 2008 aangekomen en wat wij hier aantroffen...werkelik onbeschrijflijk. Het is nauwenlijks in woorden te omschrijven wat de staat van dit hotel is, vandaar dat wij foto's hebben toegevoegd zodat u zelf een indruk komt vormen. Op 24 december zijn wij vertrokken naar een hotel 2 km verderop, Palm Beach, werkelijk een TOPklasse hotel in alle opzichten. Wij zeer ervaren Caribbean gangers, minimaal 2 maal per jaar. Maar Isla Margarita is in geen enkel opzicht een vergelijk met andere Caribbean landen, let hier goed op!!. En de stranden is werkelijk een RAMPgebied!!
Gereisd met partner in januari 2009

Beleidswijziging en daaraan verbonden onrust.

Jean & Monica Allaerts, 19-11-2008

Komen hier voor de 8° maal omwille van het familiaal gevoel dat er steeds was en de degelijke keuken.Nu is er wijziging van management en loopt het personeel er gedemotiveerd bij.Naar hun zeggen is er maanden loonachterstand en zijn ze onderbezet.De meesten zijn op zoek naar een andere job.Bij het strand hadden wij enkele dagen geen frisdrank en kwam de man belast met het plaatsen van zonneschermen en ligbedden heel onregelmatig opdagen zodat het help yourself was op sommige dagen.De keuken vertoonde heel weinig afwisseling alhoewel goed bereid.In 3 vleugels worden kamers hernieuwd maar in vergelijking met 2007 is er van vooruitgang weinig te merken.De receptie is vernieuwd maar de hygiene laat over het algemeen te wensen over.

Het personeel wijst beschuldigend naar de nieuwe manager.Voor het eerst hoorden wij over diefstallen in de diverse hotels te wijten aan de Bolivar Fuerte die alles veel duurder heeft gemaakt.Wij duimen voor een vlug herstel van de onrust voor allen.l

Gereisd met partner in november 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Puerta Del Sol in Playa El Agua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Puerta Del Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Puerta Del Sol scoort een 7.13 uit 10 op basis van 117 reviews.