Beoordelingen Hotel Puerta Del Sol***

Puerta Del Sol***
117 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Puerta Del Sol***
Playa El Agua

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Puerta Del Sol*** in Playa El Agua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Puerta Del Sol*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Puerta Del Sol scoort een 6,8 uit 10, op basis van 117 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Puerta Del Sol*** in Playa El Agua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Puerta Del Sol***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Puerta Del Sol*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 200 vakantiefoto's van Hotel Puerta Del Sol*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Isla Margarita. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Isla Margarita. Vergelijk Hotel Puerta Del Sol*** met andere accommodaties in Playa El Agua.
Even geduld a.u.b.

7,5
7,1
5,7
8,0
Toon score en beoordelingen van:
"Topper nee, maar met zeer donkere bril OK "vertalen
Robert Wiertz
6,0

04-01-2010 Vanaf 1989 ga ik naar PDS en bevalt uitstekend heb wel in de loop der jaren het hotel kwalitatief zien afglijden naar bedenkelijk niveau, terwijl keuken goed bleef presteren en personeel en relaties rondom hotel inmiddels mijn vrienden zijn geworden.MIJ IS VERZEKERD DAT HOTEL MEI 2010 GEHEEL OPNIEUW GERENOVEERD IS.
Laat mij verrassen.

Alleenreizend
" Echt een topper !!! "vertalen
Sjef Villevoije
7,0

19-02-2009 Vorig jaar juni geweest en een geweldige vakantie gehad, met veel zuid amerikaanse vrienden een toptijd gehad. Het eten is niet geweldig maar dat was bekend.
Super goede attente service van het aanwezige personeel

Topper

"Eenvoudige maar leuke vakantie."vertalen
Jurgen
1,0

07-02-2009 Prima vakantie gehad qua prijs kwaliteitsverhouding. Eerste indruk was goed. De dames van de receptie waren onvriendelijk. Uitleg hoe bij de kamers te komen was ook teveel gevraagd! De dagen erna waren ze ronduit onvriendelijk, op het onbeschofte af. Het overige personeel was wel zeer vriendelijk.
Het "strandje" was leuk maar klein. Doordat deze zo smal werd door het getij, lag je al snel met alle strandbedjes als haringen in een tonnetje. Het eten was de eerste week goed, de week daarna gaat het toch vervelen. Dus pak elders lekker een restaurantje. Kreeft is daar supergoedkoop en lekker (vraag naar Rest. La Mama! Echt een aanrader).
Ook in de 2e week zijn we een paar dagen goed ziek geweest (kotsen en diarree net als bijna alle andere (Nederlandse) gasten, die we gesproken hebben.
Leuk om een keer geweest te zijn. Als je niet teveel verwacht heb je dus een leuke vakantie.

"Een RAMP hotel!!!!"vertalen
Jan & Yvonne
2,0
3,0
1,0

04-01-2009 Wij zijn hier op 23 december 2008 aangekomen en wat wij hier aantroffen...werkelik onbeschrijflijk. Het is nauwenlijks in woorden te omschrijven wat de staat van dit hotel is, vandaar dat wij foto's hebben toegevoegd zodat u zelf een indruk komt vormen. Op 24 december zijn wij vertrokken naar een hotel 2 km verderop, Palm Beach, werkelijk een TOPklasse hotel in alle opzichten. Wij zeer ervaren Caribbean gangers, minimaal 2 maal per jaar. Maar Isla Margarita is in geen enkel opzicht een vergelijk met andere Caribbean landen, let hier goed op!!. En de stranden is werkelijk een RAMPgebied!!

Met vrienden, Dec. 2008
"Goed middenklasse hotel"vertalen
sylvia
7,0

05-08-2010 Mijn 3e keer Isla Margarita/Playa el Aqua. Heb het weer prima naar mijn zin gehad. Dit hotel was goed te doen, en we wisten dat er werkzaamheden aan de gang waren. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, konden zonder veel moiete van kamer wisselen.

Met partner, Nov. 2008
Jean & Monica Allae...
7,0

19-11-2008 Komen hier voor de 8° maal omwille van het familiaal gevoel dat er steeds was en de degelijke keuken.Nu is er wijziging van management en loopt het personeel er gedemotiveerd bij.Naar hun zeggen is er maanden loonachterstand en zijn ze onderbezet.De meesten zijn op zoek naar een andere job.Bij het strand hadden wij enkele dagen geen frisdrank en kwam de man belast met het plaatsen van zonneschermen en ligbedden heel onregelmatig opdagen zodat het help yourself was op sommige dagen.De keuken vertoonde heel weinig afwisseling alhoewel goed bereid.In 3 vleugels worden kamers hernieuwd maar in vergelijking met 2007 is er van vooruitgang weinig te merken.De receptie is vernieuwd maar de hygiene laat over het algemeen te wensen over.
Het personeel wijst beschuldigend naar de nieuwe manager.Voor het eerst hoorden wij over diefstallen in de diverse hotels te wijten aan de Bolivar Fuerte die alles veel duurder heeft gemaakt.Wij duimen voor een vlug herstel van de onrust voor allen.l

Met partner, Mrt. 2008
"Prima hotel"vertalen
Thomas
6,0

08-06-2009 De kamer die wij hadden was prima in orde. Ook was men bezig met diverse onderhouds werkzaamheden, dus een beetje overlast soms maar ja dat kan ook niet anders hoort erbij.

Met vrienden, Mrt. 2008
D. Barkmeijer
10,0
10,0
6,0

05-04-2008 Het hotel is dik in orde, en direct aan het strand gelegen. Het enige minpunt is de renovatievan een aantal kamers en de hieruit voorkomende geluidsoverlast.

Dick
7,0

04-02-2008 Wij zijn 30-1 teruggekomen en hebben er een leuke tijd gehad. Het is een hotel die je een ieder aan kan raden, zowel met of zonder kinderen. Wat wel opviel was dat er veel zuid-amerikaanse mensen in het hotel zaten toen wij er waren. Inderdaad zijn excursies wel aan te raden, want blijf je alleen bij het hotel hangen dan slaat de verveling wel een beetje toe. Maar ja, het strand is dichtbij en is ook heel lekker. En een tip..neem hele goede muggenspray...echt een must. Net als spul tegen diaree...we zijn er nog niet van verlost!

Familie
Cill
5,0

30-01-2008 Vandaag terug. Super! Voordat je naar oa PDS gaat MOET je een knop omzetten en weten dat op Isla een ander idee hebben over hun hotels dan wij zouden doen!! Kunnen dingen goor of dingen kapot zijn. Vergeet onze norm van hygiëne en service en je hebt een goed 3* hotel. Levendig, lekker zwembad, goed eten. Geen hotel om nonstop te verblijven, maar onderneem aub uitjes! Taxi: kost te weinig om deze niet te gebruiken. Schuin aan de overkant: 'Sueno Tropical' voor de beste steaks (pepersaus) voor €7,- Er worden leuke excursies aangeboden en je maakt in combinatie met PDS een topvakantie. PDS ligt strategisch goed. PDS-Strand: levendig, vies, schaduwrijk, groen. Bed ok. Badkamer goor. Kamer G1-7: zicht op zwembad, klim over balkon op stoep, binnen paar meter in zwembad of bij de bar.
Aan het weer ligt het niet.
90% had diaree.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?