Beoordelingen Hotel Palm Beach***

Palm Beach***
56 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Palm Beach***
Calle Pelicano, Avenida 31 de Julio, Playa El Agua

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palm Beach*** in Playa El Agua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palm Beach*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Palm Beach scoort een 8,3 uit 10, op basis van 56 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palm Beach*** in Playa El Agua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palm Beach***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Palm Beach*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 35 vakantiefoto's van Hotel Palm Beach*** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Palm Beach*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Isla Margarita. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Isla Margarita. Vergelijk Hotel Palm Beach*** met andere accommodaties in Playa El Agua.
Even geduld a.u.b.

7,8
7,9
7,2
6,7
Toon score en beoordelingen van:
"Super hotel en locatie"vertalen
CJ Wienbeck
9,0

05-05-2009 Wij waren daar op 1-7-2008 voor 17 dagen.Fijn en mooi all inclusive hotel.Vlakbij het strand en boulevard. Gezellig personeel en leuke animatie (karaoke, salsadansen leren,Mr & Ms Palm Beach wedstrijd en bbq opt strand). Veel nederlanders en engelsen. Gratis strandbus vanaf het hotel duurt 3 min of 10 min lopen.Elke dag gratis handdoeken voor naar het strand.Goed eten en drinken. excursies boeken bij plaatselijke touroperator, bij hem is het niet duur en nederlands sprekend. Als het donker is niet zonder taxi het hotel af, dan is het safe. Goede vakantie gehad!

Met oudere kinderen
"Prachtige omgeving, onvriendelijk personeel"vertalen
H. Bots
8,0

25-01-2009 De omgeving is prachtig; de palmstranden en het groene achterland. De mensen zijn vaak vrolijk. Het hotel is aangenaam en de kamer is ruim.
We zijn met de kerst geweest. Het hotel kon dit niet echt aan. Er waren bijv. niet genoeg tafels voor het kerstdiner. Het personeel was niet altijd vriendelijk (wel tegen landgenoten, niet tegen de toeristen leek het). Wel zongen en dansten de koks en de serveersters tijdens het kerstdiner het meest. Het is geen goedkoop eiland, althans als je de officiele koers rekent. Al met al een goede vakantie gehad.

"SUPER hotel"vertalen
Jan & Yvonne
9,0

07-01-2009 Omdat wij geboekt hadden in Puerta del SOL en hier maar 1 nacht geslapen hadden bij aankomst. Hebben wij ons laten overboeken naar Palm Beach, en wat een TOP vakantie hebben wij hier gehad. Wij zijn een zeer regelmatig Caribbean gangers en zijn op erg veel plaatsen geweest. Wij kunnen met een gerust hart u dit SUPER hotel aanbevelen!!. De kamers, het uitzicht, het zwembad, de zwemmersbar, het restaurant, het personeel, de tuin, de omgeving allemaal SUPER TOP!!!!. Wij kennen welk hotel op Playa el Aqua en kunnen vaststellen dat dit de TOPPER is!!. PS Als u ooit eerder op de caribbean geweest bent, Isla is GEEN Aruba, Bonaire, St Maarten, Mexico, Dominicaanse Republiek dus wees gewaarschuwd!!!!!. Isla is in vele opzichten een tegenvaller in vergelijk met andere Caribbeanlanden!!.

Met vrienden
"Zeker een goed hotel"vertalen
ria-hans
7,0

12-12-2008 dit hotel is op zich zeker goed te noemen, alleen de snacks op het strand in de middag zijn waardeloos te noemen.
alleen maar pizza stukjes zijn er te eten terwijl in de boeken staat dat er gevarieerd en genoeg snacks aanwezig is. beklacht gedaan bij touroperator helaas doen er niets aan. bij de bar bij het zwembad is er veel overlast als je rustig wilt vertoeven s-avonds tot 11 uur
Wat je zeker moet doen is bij arie en anne-marie dolfijnen spotten, het is helemaal te gek zoveel dolfijnen gezien, echt doen hoor.

Met partner, Dec. 2008
"Goed hotel"vertalen
ria-hans
6,0

14-12-2008 het hotel is goed maar de animatie is zeer slecht en de snacks die is beloofd zowel op het strand als op het complex is waardeloos.
Maar de kamers zijn schoon en fris zeker de eerste 16 kamers o.a. nr. 107 die zijn gerenoveerd, ze zitten wel bij het zwembad en de bar dus zeer luiddruchtig. verder prima hotel hoor.
Tussen haakjes ga zeker dolfijnen spotten met arie. Altijd goed.

Met vrienden, Nov. 2008
"Leukste hotel op Isla tot nu toe"vertalen
sandra_callaghan
7,0

25-05-2011 Erg gezellig hotel met een mooi en schoon zwembad. Eten was erg lekker en smakelijk en de kamers voldeden prima (ventilator en airco) met een koelkastje. Leuke animatie en een hele gezellige beachclub. Er rijdt een soort van hotel busje naar het strand en terug als je die 800 meter niet wil lopen. Als ik ooit nog eens terugga, zou dit het hotel van mijn keuze zijn.

Met partner, Nov. 2008
"Leuk hotel"vertalen
Regina
9,0

22-11-2008 heel leuk en schoon hotel, goed en redelijk gevarieerd eten.
het strand is goed te lopen, maar s`avonds wordt dit afgeraden omdat het een donkere weg is. je moet dus een taxi nemen.
veel leuke excursies te doen.

"Een echte familie hotel"vertalen
ekko
10,0

21-10-2008 fijne mendsen eten veel te goed noooit te min gewoon een geweldige hotel ,echt deze is het aan te bevelen

Met partner, Okt. 2008
"Geweldig Hotel!!"vertalen
Angelique
9,0

18-11-2008 goed hotel, vriendelijk personeel! het is natuurlijk ook zo , doe jij aardig tegen hun dan doen hun dat ook tegen jou!! zeker de Barman bij de poolbar is echt super aardig!!
het eten vonden wij niet zo heel erg goed en lekker maar ja het moet ook maar net je smaak zijn! voorderest kamers zijn netjes het hotel is gewoon netjes!

Nog een tip ga naar de coconutplucker aan het strand echt super gezellig daar een nederlandse eigenaar!!!

Wij weten 1 ding wij gaan zeker nog een keer terug!!!! een geweldige vakantie gehad!!!

Met partner, Okt. 2008
"Wat een goeie hotel"vertalen
ekko
10,0

21-10-2008 wat eten eentoning wat snacks het was super maar er zijn altijd mensen die thuis te goed hebben en als ze naar andere land gaan zeuren ze nog over snacks en steeds het zelfde ,beste mensen dit hotel was super goed eten vriendelijke bediening hadden escursie konden gewoon om half zeven eten als je het gewoon vraagt .een aanrader en heb je thuis goed te goed moet je naar hilton hotel gaan en dan weet je zeker dat je het goed hebt.wij zijn te vreden wat we hier hebben gekregen ,superrrrrrrrrrrrrrrrr

1 2 3 4 5 6 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vind jij het leuk om landgenoten tegen te komen tijdens je wintersportvakantie?

Bent u de eigenaar?