Hotel Palm Beach ***

Palm Beach
8,1

51 reviews over Hotel Palm Beach in het Nederlands

Leukste hotel op Isla tot nu toe

sandra_callaghan, 25-5-2011

Erg gezellig hotel met een mooi en schoon zwembad. Eten was erg lekker en smakelijk en de kamers voldeden prima (ventilator en airco) met een koelkastje. Leuke animatie en een hele gezellige beachclub. Er rijdt een soort van hotel busje naar het strand en terug als je die 800 meter niet wil lopen. Als ik ooit nog eens terugga, zou dit het hotel van mijn keuze zijn.
Gereisd met vrienden in november 2008

prachtvakantie

Rony, 27-8-2010

goed hotel lekker eten zeer vriendelijk personeel kortom een droomvakantie.
Gereisd met partner in mei 2006

Super hotel en locatie

CJ Wienbeck, 5-5-2009

Wij waren daar op 1-7-2008 voor 17 dagen.Fijn en mooi all inclusive hotel.Vlakbij het strand en boulevard. Gezellig personeel en leuke animatie (karaoke, salsadansen leren,Mr & Ms Palm Beach wedstrijd en bbq opt strand). Veel nederlanders en engelsen. Gratis strandbus vanaf het hotel duurt 3 min of 10 min lopen.Elke dag gratis handdoeken voor naar het strand.Goed eten en drinken. excursies boeken bij plaatselijke touroperator, bij hem is het niet duur en nederlands sprekend. Als het donker is niet zonder taxi het hotel af, dan is het safe. Goede vakantie gehad!
Gereisd met partner in mei 2009

gezellig, behalve in AUGUSTUS!!!!!!!!!!

marjolein, 14-3-2009

Palm Beach is n gezellig hotel, behalve in AUGUSTUS, want dan wordt t overspoeld door schreeuwende, zuipende, nachtbrakende schooljeugd. We hebben vaak tot 4 uur s,nachts wakker gelegen en er wordt vanuit t hotel niks tegen gedaan. Bij t avondeten moest je erg snel zijn anders was alles opgegeten door de jeugd. Volgeladen borden waar de helft niet van werd opgegeten maar andere mensen hadden dan niks meer.

Isla Margarita is leuk maar niet in augustus.Dus heb je de keus kies dan n andere maand.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2008

prachtige omgeving, onvriendelijk personeel

H. Bots, 25-1-2009

De omgeving is prachtig; de palmstranden en het groene achterland. De mensen zijn vaak vrolijk. Het hotel is aangenaam en de kamer is ruim.

We zijn met de kerst geweest. Het hotel kon dit niet echt aan. Er waren bijv. niet genoeg tafels voor het kerstdiner. Het personeel was niet altijd vriendelijk (wel tegen landgenoten, niet tegen de toeristen leek het). Wel zongen en dansten de koks en de serveersters tijdens het kerstdiner het meest. Het is geen goedkoop eiland, althans als je de officiele koers rekent. Al met al een goede vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2009

SUPER hotel

Jan & Yvonne, 7-1-2009

Omdat wij geboekt hadden in Puerta del SOL en hier maar 1 nacht geslapen hadden bij aankomst. Hebben wij ons laten overboeken naar Palm Beach, en wat een TOP vakantie hebben wij hier gehad. Wij zijn een zeer regelmatig Caribbean gangers en zijn op erg veel plaatsen geweest. Wij kunnen met een gerust hart u dit SUPER hotel aanbevelen!!. De kamers, het uitzicht, het zwembad, de zwemmersbar, het restaurant, het personeel, de tuin, de omgeving allemaal SUPER TOP!!!!. Wij kennen welk hotel op Playa el Aqua en kunnen vaststellen dat dit de TOPPER is!!. PS Als u ooit eerder op de caribbean geweest bent, Isla is GEEN Aruba, Bonaire, St Maarten, Mexico, Dominicaanse Republiek dus wees gewaarschuwd!!!!!. Isla is in vele opzichten een tegenvaller in vergelijk met andere Caribbeanlanden!!.
Gereisd anders in januari 2009

simpel maar erg goed

denis, 28-12-2008

palm beach is een simpel maar een goed hotel

het eten is allemaal vers!

het vlees is heel goed!niet vet!er is altijd wel keus is vlees en vis

de kamers zijn erg schoon personeel is super vriendelijk

je kan in de avond gewoon lekker uit gaan

aanrader is senor frog!!is 20min met de taxi maar de taxi's kosten geen drol

en je kan heerlijk buiten het hotel eten

het is zeker niet duur!

de excursies zijn wel wat duur

maar moet je zeker doen!

het enige wat ik jammer vind is dat er in de avond weinig tot niets te doen is in het hotel

Gereisd met partner in september 2008

goed hotel

ria-hans, 14-12-2008

het hotel is goed maar de animatie is zeer slecht en de snacks die is beloofd zowel op het strand als op het complex is waardeloos.

Maar de kamers zijn schoon en fris zeker de eerste 16 kamers o.a. nr. 107 die zijn gerenoveerd, ze zitten wel bij het zwembad en de bar dus zeer luiddruchtig. verder prima hotel hoor.

Tussen haakjes ga zeker dolfijnen spotten met arie. Altijd goed.

Gereisd met partner in december 2008

zeker een goed hotel

ria-hans, 12-12-2008

dit hotel is op zich zeker goed te noemen, alleen de snacks op het strand in de middag zijn waardeloos te noemen.

alleen maar pizza stukjes zijn er te eten terwijl in de boeken staat dat er gevarieerd en genoeg snacks aanwezig is. beklacht gedaan bij touroperator helaas doen er niets aan. bij de bar bij het zwembad is er veel overlast als je rustig wilt vertoeven s-avonds tot 11 uur

Wat je zeker moet doen is bij arie en anne-marie dolfijnen spotten, het is helemaal te gek zoveel dolfijnen gezien, echt doen hoor.

Gereisd met vrienden in december 2008

leuk hotel

Regina, 22-11-2008

heel leuk en schoon hotel, goed en redelijk gevarieerd eten.

het strand is goed te lopen, maar s`avonds wordt dit afgeraden omdat het een donkere weg is. je moet dus een taxi nemen.

veel leuke excursies te doen.

Gereisd met partner in november 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palm Beach in Playa El Agua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palm Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palm Beach scoort een 8.12 uit 10 op basis van 56 reviews.