6,9

Matig

18 reviews over Hotel Las Palmeras in het Nederlands

Leuk hotel klein en knus!!

M.staal + I.Doezeman, 21-3-2009

Geweest in October 2008!Super leuk hotel goed zwembad en schoon!Hotel kamer was goed.Bedden slapen prima en de airco was stil!

Dichtbij het strand en een busje brengt je er gratis heen.Strand is schoon en ze beetje stroming maar heerlijk dat zonnetje!!Goed smeren is een must!

Kortom geweldige vakantie gehad mooi weer,heerlijk strand eten voor 3e wereld land is bets goed!Maria de gids daar is super( jeepsafari en eiland tour)vriendelijke mensen.Laat je sieraden thuis en er is niks aan de hand.toon je je rijdkom dan is het weg ( net als in amsterdam)Lekker easy going en genieten!

Veel plezier!

Gereisd met partner in oktober 2008

lense en jane, 23-11-2008

slecht hotel

Bij aankomst kregen we eerst een kamer waarvan de airco stuk was.Wel een andere kamer gekregen,maar na een fikse regenbui stond deze blank. Bijna iedere dag was er wel een tijd geen water...dus niet douchen of geen gebruik kunnen maken van het toilet.Ontbijt was iedere dag hetzelde.roerei kwam na 2 weken wel je neus uit.ook was er gemalen vlees van de vorige dag..Vaak vragen om brood, kopjes bestek enz enz.werd wel gebracht maar pas na heel diep zuchtenEten was vaak koud. All in heeft daar geen betekenis want er stond toch niemand achter de bar...vaak zagen we gasten hun eigen biertjes pakken.Zwembad was te vies om in te zwemmen..er lag gewoon een laagje vet o.i.d overheen.Kamers werden goed bijgehouden en elke dag schone lakens en handdoeken.

Leuke tentjes aan het strand hebben veel goed gemaakt.Vooral de Coconutplucker van Andries en Diana

Lense en Jane, 21-11-2008

Bij aankomst kregen we eerst een kamer waarvan de airco stuk was.Wel een andere kamer gekregen,maar na een fikse regenbui stond deze blank. Bijna iedere dag was er wel een tijd geen water...dus niet douchen of geen gebruik kunnen maken van het toilet.Ontbijt was iedere dag hetzelde.roerei kwam na 2 weken wel je neus uit.ook was er gemalen vlees van de vorige dag..Vaak vragen om brood, kopjes bestek enz enz.werd wel gebracht maar pas na heel diep zuchten.Lunch en diner idem dito. Eten was vaak koud. All in heeft daar geen betekenis want er stond toch niemand achter de bar...vaak zagen we gasten hun eigen biertjes pakken.Zwembad was te vies om in te zwemmen..er lag gewoon een laagje vet o.i.d overheen.Kamers werden goed bijgehouden en elke dag schone lakens en handdoeken.Omdat we vaak ergens anders gingen eten en ons vertier zochten hebben we ondanks het slechte hotel toch nog wel een leuke vakantie gehad.

Leuke tentjes aan het strand hebben veel goed gemaakt

kansloos

Niek en Ramona, 20-11-2008

We hebben al in meerdere hotels gezeten, zelfs nog wel kleinschaliger, maar dit sloeg alles. De service, voornamelijk van het horecapersoneel was erg slecht, het eten was minimaal en meestal koud en iedere ochtend bij het ontbijt moesten we vragen om borden, bestek, brood, et. waarna ze dit met een lang gezicht aanvulden. Het zwembad was vies. Het enige dat goed en schoon was was onze kamer en de vriendelijkheid van het schoonmaakpersoneel en twee mensen van de receptie. Ook wanneer je een drankje wilde bestellen kon je soms zo twintig minuten wachten, omdat er geen barman aanwezig was.. zo kun je ook wel all-in aanbieden! Gelukkig was het buiten het hotel prima vertoeven met vriendelijke mensen en lekker eten, dat heeft onze vakantie gered!
?

kansloos

Niek en Ramona, 20-11-2008

Wij hebben in meerdere hotels gezeten, zelfs nog kleinschaliger dan dit en nog nooit zo'n slechte service meegemaakt. Het eten was minimaal en vaak koud, weinig variatie. 's ochtends als je ging ontbijten moest je eerst vragen om borden, bestek, brood, etc. Waarna ze dit met een lang gezicht aanvulden. Er was weinig vriendelijkheid te vinden in het hotel. Alleen werkten er 2 bij de receptie die je wel graag van dienst waren en ook vriendelijk waren. Buiten het hotel hebben we wel prima gegeten en hebben we veel meer vriendelijkheid gezien. Het zwembad werd niet schoongemaakt, er dreef een dikke laag bacterieen over het water. Het enige wat goed was waren de kamers die schoon en netjes waren en het schoonmaakpersoneel was vriendelijk. Ook als je een drankje wou bestellen stond je soms bijna twintig minuten te wachten, omdat er geen barman aanwezig was.. Dan kun je ook wel All-in aanbieden.We begrijpen alleen alle goede reviews niet helemaal!
        Gereisd met partner in oktober 2006

Zeer goed hotel

Ellen Smits, 6-11-2008

Personeel is erg aardig en behulpzaam. Ze spreken niet allemaal Engels, maar je komt er uiteindelijk wel uit.

Hotel goed schoon, goed zwembad, Locatie ook goed. Jammer dat het iets te ver van de boulevard/restaurantjes ligt, zodat i.v.m. veilighied je 's avonds niet even snel iets buiten de deur kan gaan eten tenzij je een taxi neemt.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

Erg nette kamers! Vriendelijk personeel!

Sjoukje Sjoerdsma, 17-10-2008

Hotel en de kamers zijn erg schoon. Het personeel is erg vriendelijk, spreekt redelijk goed engels. Ligging van het hotel is goed. Ongeveer vijf minuten lopen naar het strand toe. Het eten vonden we wat minder ( was niet altijd even warm ) We hebben in dit hotel een geweldige tijd gehad. Erg mooi eiland
        Gereisd met partner in oktober 2008

Gezellig knus Hotelletje + Super tijd gehad !!!

M.staal, 26-9-2008

9/9 tm 23/9 Erg knus klein hotelletje voor de Rustzoekers.Voor 3e wereldland begrip goed eten alleen na 1week wat eentonig.Schoon en goed verzorgd hotel.Personeel doet haar best maar verwacht geen snelle bediening.Een erg mooi eiland met vriendelijke mensen relaxte sfeer leuke muziek SUPER ZEE en heerlijk klimaat.En als je je sieraden in de kluis/thuis laat is er niets aan de hand.Loop er gewoon niet mee te koop.Wij zijn in ieder geval heerlijk ontspannen terug gekomen naar koud stressvol Nederland.Coche Eiland is erg mooi en de eilandtour (met Natasja) en jeepsafari is zeker aan te raden.Verder hebben we nog met dolfijnen gezwommen was heel bijzonder om het van zo dichtbij mee te maken.Kortom een geslaagde vakantie.tip neem voldoende euro,s/Dollars aan contanten mee en kijk de koers uit de boom.Veel plezier foto,s komen later.
        Gereisd met partner in september 2008

Leuk hotel maar erg rustig!

van Dorp, 19-8-2008

Klein en rustig hotel. In de folder ziet het hotel er veel mooier uit dan in werkelijkheid.

Als je echt rust zoekt is dit een prima hotel, maar voor jongeren is het wel te stil. Het zusterhotel Palmbeach is voor jongeren leuker en aan te raden.

Gereisd met partner in juli 2007

martina en ton, 5-5-2008

wij zijn hier van 24 oktober t/m 8 novmber 2007 geweest, en hebben het prima naar ons zin gehad. het is een eenvoudig hotel, het eten heeft weinig variatie, toen wij kwamen was het héél rustig en hadden we zelfs ala carte bediening. de kamers gingen best wel, alleen de bedden waren een beetje doorgezakt, na melden kwam meteen de man van het onderhoud en kregen we een nieuw bed. strand is heerlijk, het water ook als het nergens stormt blijft het ook schoon. de dolfijnentrip gemaakt met reel man met de dames tineke en astrid, was heel gezellig. ook nog een eiland tour gemaakt en die was ook gaaf, al met al een héérlijke vakantie om zeker nog eens over te doen.
        Gereisd met partner in oktober 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Las Palmeras in Playa El Agua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Las Palmeras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Las Palmeras scoort een 6.94 uit 10 op basis van 18 reviews.