Hotel Costa Linda Beach ***

Costa Linda Beach
8,8

2 reviews over Hotel Costa Linda Beach in het Nederlands

Bert Prent, 10-1-2008

Na dat we aanvankelijk voor 14 dagen hadden geboekt en vooruitbetaald aan TRUDELS GARDEN, hebben we na 4 dagen onze koffers gepakt en zijn we de straat overgestoken naar Costa Linda beach.

Wat een verademing. In tegenstelling tot Trudels Garden was alles schoon en keurig onderhouden. De medewerkers zijn vriendelijk en dienstbaar.

Geen ramp dat het geen All inclusife was. Op korte afstand bevinden zich aan de boulevard van Playa el Agua tal van restaurants waar voor een gering bedrag een voortreffelijke maaltijd geserveerd werd. De prijs van een drankje is over het algemeen zo prettig, dat je het er niet om laat staan. Wat ik wel miste op de hotelkamer was een koelkastje

Gereisd met partner in juni 2007

wouter, 23-5-2007

Als je niet van al-in houd is dit perfect en lekker rustig met zwembad en gezellig barretje. Je zit zo op het strand
Gereisd anders in mei 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Costa Linda Beach in Playa El Agua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Costa Linda Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Costa Linda Beach scoort een 8.8 uit 10 op basis van 5 reviews.