Hotel Dunes Beach Resort ***

6,9

14 reviews over Hotel Dunes Beach Resort in het Nederlands

geen 5 sterren waard, slechts maximaal 3

Myriam en Bouke, 29-3-2010

Hygiene erg ondermaats. Aan de bars geen vriendelijk personeel. Kamers ronduit een voudig wel goede bedden. Het dagelijks kopen van een ligmat op je ligbed zou niet moeten mogen. Het oneindig gedoe met verkopers op het strand is ronduit vervelend. Algehele indruk park: wel verzorgd, maar veel achterstallig onderhoud. Eten is divers en goede kwalitei echter hygiene alom ver ondermaats, verhoogd kans op "darm problemen".

Gelet op de totale reissom, die wij betaald hebben; twee personen ruim 3300 euro. Feitelijk veel te veel. Tot slot: buitegewone intimiderende en vervelende check douane, tergend gewoon.

Gereisd met partner in maart 2010

Aanrader voor iedereen!

Azz, 10-11-2008

Jammer dat op onze kamer de stroom paar keer uitviel.

Maar volgens mij was dat dan net onze pech.

Verder was het personeel vriendelijk en altijd bereid om te helpen.

Qua eten ook toppie!

Gereisd met partner in oktober 2008

verhaad & rabia, 11-4-2008

Dunes is een goed onderhouden, mooi en erg gezellig/gemoedelijk resort in typische latino-stijl, rustig gelegen aan een 2,5 km lang privestrand. Het personeel is erg vriendelijk en doet er alles aan om het de gasten (vaak met veel humor!) naar de zin te maken.

Plus:

- Goede service

- Netjes onderhouden, schoon (geen beestjes)

- 3(!) grote zwembaden

- All inlcusive voor alle dranken (ook import)

- genoeg recreatiemogelijkheden en diverse fasciliteiten aanwezig

- veel bars, goede bediening

Min:

- Eten niet op niveau 4sterren resort.

- zwemmen in zee onmogelijk (rode vlag) ivm met sterke onderstroming

- In directe omgeving is niets te doen

IM is erg leuk, genoeg te doen (winkelen, uitgaan, relaxen, natuur erg mooi) zeker icm all-inclusive rel. goedkoop. Met veiligheid valt het reuze mee op het eiland, als je gewoon je gezond verstand gebruikt, zoek het gevaar niet zelf op! Bejegen de mensen op een warme, vriendelijke manier en u krijgt ongetwijfeld het dubbele terug!

Gereisd met partner in april 2008

N. van Kan, 17-11-2007

Het is een ideaal resort voor een strandvakantie. In de nabije omgeving is niets te beleven. Als je op zoek bent naar terassen, winkels en vertier is de locatie minder geschikt.
Gereisd met partner in november 2007

dessing, 29-7-2007

vriendelijkheid ten top,gaan er zeker terug.
Gereisd familie in juli 2007

debora, 1-4-2007

Dunes is zeker de moeite waard om naar toe te gaan!

wij gaan as april voor de 3e keer terug naar dunes, alles is daar gewoon helemaal super, heel vriendelijk personeel, goede service, en een prachtige ligging!

Een echte aanrader dus!!

Gereisd anders in april 2007

nancy, 25-2-2007

We zijn hier in mei 2005 heen geweest en het was in één woord super!! mooie zwembaden, super mooi strand (wel hoge golven)en super vriendelijk personeel! doet alles voor je! Dit is de mooiste vakantie geweest tot nu toe! En niet erg duur in vergelijking met andere landen en wat je er voor krijgt!!!
Gereisd anders in februari 2007

angela, 24-2-2007

heel erg leuke vakantie gehad, leuke personeel ze doen echt alles om het naar je zin te maken. dansles aan het zwembad erg grappig om die loze venezolaanse heupen te zien. en er is altijd wat te doen show, dansen aan het zwembad, bingo pollen fitness kaper alles kan je hier vinden

ECHT GEWELDIG!! als je twijfelt gewoon DOEN!!

Gereisd familie in december 2006

marco, 8-5-2006

Ben er afgelopen zomer geweest en het was super. Er zijn een aantal dingen waar je rekening mee moet houden; de openingstijden van de winkels wijken af van wat er staat. open tot 7 uur kan ook maar zo half 7 worden. Verder zijn de hotelkamers niet wat je verwacht als je de rest van het hotel ziet. Het eten is goed. er zijn verschillende activiteiten. Het personeel doet alles voor je.
Gereisd anders in mei 2006

Donna, 18-7-2005

Wij zijn geweest oktober 2004.

Je weet gewoon niet wat je meemaakt, zo een luxe!

Super vriendelijk personeel, geweldige service, zalig eten; kortom een geweldig resort!

Mijn vriend en ik gaan nu naar Turkije, maar we hebben getwijfeld om gewoon weer hier heen te gaan.

Waanzinnige tijd gehad, echt geen woorden voor.

Wie twijfelt: ECHT DOEN!!

Gegarandeerd dat je er geen spijt van krijgt.

Q-international is trouwens prima bevallen. Tja, onthoud gewoon; je wordt behandeld zoals je verdient..

Have fun!

Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dunes Beach Resort in Pedro Gonzales (Playa Puerto Cruz), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dunes Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dunes Beach Resort scoort een 6.89 uit 10 op basis van 30 reviews.