Hotel LTI Costa Caribe Beach ****

LTI Costa Caribe Beach

34 reviews over Hotel LTI Costa Caribe Beach in het Nederlands

super super super

liesbeth grimberg, 6-3-2010

ik ben hier in 2008 geweest en het was tot nu toe mijn mooiste vakantie ooit...zeer goed strand en zwembad.het personeel is zeer vriendelijk en spreekt goed engels.het animatieteam is de hele dag en avond druk om je te vermaken...s avonds mooie shows, goede dansers...kamer zou ik een vierpersoons nemen dan is het een normale twee persoons...de mini adventure is zeker aan te raden!
Gereisd alleenreizend in maart 2010

gillend naar huis

niek, 29-9-2009

Venezuela??? Vuilnishuela bedoel je zeker!!! Mensen ga hier niet heen iedere euro die je aan dit resort ( lees gevangenis ) uitgeeft is weggegooid. Snap die positieve reacties van sommige hier niet, hebben waarschijnlijk aandelen in dit vuilnisoort!! Ben helemaal geen zeikerd qua vakanties betreft of snel ontevreden ben op veel plaatsen in de wereld geweest, maar dit was echt schandalig slecht...Het eten was om te janken, dat ik daar niet ziek van ben geworden verbaast me nog steeds, de kamers waren erg verouderd en vies. Het viel me op dat er erg veel achterstallig onderhoud is, denk de laatste 10 jaar niks meer aan gedaan. Verder is het eiland uitgestorven geen gezellige barretjes discos leuke winkeltjes wat je er wel hebt vuilnis, criminaliteit, stroomuitval dus geen airco, kakkerlakken. o ja en voor ned. touristen wacht je nog een leuke surprise op het vliegveld agressieve douane in je onderbroek fotos laten maken voor bolletjes al met al wegblijven daar uit dat walgelijke gehucht.
Gereisd met vrienden in september 2009

Nooit meer

niek, 29-9-2009

De eerste indruk die je van het resort krijgt is eigenlijk best goed, er wordt buiten netjes schoongemaakt en er loopt veel personeel rond die vriendelijk overkomen. Echter de kamers zijn ronduit slecht. Het was er vies(kakkerlakken) en niet schoongemaakt de eerste nacht dat we er sliepen. Als je hierheen gaat zou ik zelf beddengoed meenemen(evt ook een matras). Er zaten gaten in en oude vieze dekens.. De badkamers zijn zwaar verouderd (spiegel kon je bij ons niet inkijken) en stinken. Ook is de wc verstopt gaan zitten waarmee ontlasting in de doushebak komt(niet fris)!!! Het lijkt dat het resort 20j oud is en in die tijd niets vervangen is. Het eten was heel eentonig en niet lekker, vaak ook koud!! De italiaan was nog wel ok. Al met al een waarschuwing voor iedereen. Dit resort heeft zijn beste tijd voor tourisme gehad(hele eiland trouwens). De service en de drankjes en zwembad waren super! Ook probeert het personeel het wel allemaal. Naar onze maatstaven is dit max 1 ster helaas.
Gereisd met vrienden in januari 2009

Alles Perfekt

W.Gul, 28-9-2009

Een prima Hotel ,vriendelijk personeel mooi park en goed eten
Gereisd met partner in februari 2009

Niet écht de moeite waard...

stefan, 22-6-2009

Voor één keer meer dan genoeg. Het is best achterstallig onderhouden, er is werkelijk waar bijna niets te doen (behalve dagelijks optreden). De mensen van de animatie doen echt hun best. Het eten vonden wij bedroevend, smakeloos, saai. Let op met geld wisselen... je kunt het beste contant euro's meenemen. In de stad krijg je voor elke euro ongeveer 6 of 7 bolivar, terwijl je met pinnen maar 3 krijgt. Zo word je vakantie dus de helft goedkoper.
Gereisd met vrienden in januari 2009

zeker geen 4 sterren hotel

Maria, 6-1-2009

Wij zijn net terug van een 14 daagse vakantie in dit hotel. De kamers zijn erg klein dus is het aan te raden om voor een grotere kamer te boeken. Dit hadden wij ook gedaan maar bij aankomst kregen we een kleine kamer (waar geen water uit de kraan kwam) en na 2 dagen kregen we onze grotere kamer die goed was. Het eten is eentonig, iedere dag hetzelfde dus na een week zijn we in het dorpje Juan Griego gaan eten. Het zwembad is mooi maar wordt niet goed schoongemaakt, er drijft vanalles in en er stond te weinig water in. Animatie is goed en personeel is ook vriendelijk. Het ligt alleen wat afgelegen maar als je van rust houd is dat een geschikte plaats. Veel Duitsers, Denen en Oostenrijkers. Zeer weinig Nederlanders gezien.
Gereisd met partner in januari 2009

De hemel op aarde

Bianca Grotenhuis, 5-1-2009

Een fantastisch hotel, kamers zeer schoon, personeel zeer vriendelijk en behulpzaam en de buffetten zijn super iedere dag een ander thema met voor elk wat wils. Het zwembad is lekker groot en schoon en bij de verschillende barretjes hebben ze heerlijke cocktails zowel met als zonder alcohol. Het strand is lekker breed met voldoende ligbedden en gezellige marktkraampjes voor de nodige souveniers voor thuis. Het animatieteam is erg goed en de shows s'avonds zijn geweldig. De inzet van de mensen is enorm. Je kan verschillende excursies doen en de mini adventure, de wilde dolfijnen spotten, de jeeptoer en de eilandtoer zijn geweldig. Het zwemmen met dolfijnen viel mij een beetje tegen als ik ging vergelijken met Mexico en Curacao. Maar voor de beginner is het een leuke ervaring. Kortom een goed hotel op een mooie lokatie, zeer geschikt voor jong en oud minder geschikt voor invaliden en mensen die slecht ter been zijn.
Gereisd met vrienden in december 2008

Geweldig, Fantastisch, Mooi!

Nathalie & Daan, 22-11-2008

Wij zijn net terug van 2 weken vakantie. Wij hebben het prima naar ons zin gehad. Mooi zwembad, kamers waren prima, vriendelijk personeel, geweldig strand. Het eten vonden wij niet goed. De a la carte restaurants gingen nog wel, maar we waren blij als we buiten de deur gingen eten.. gewoon geen variatie en dat gaat opbreken. Een echte aanrader is de Mini adventure naar het vaste land. Het is een hoog bedrag wat je betaald, maar dubbel en dwars waard!! Die excursie heeft heel veel indruk bij ons achter gelaten. Als je op het vaste land geweest bent, dan ben je pas ECHT in Venezuela geweest!!

Voor de rest is dit hotel gewoon aan te raden voor iedereen, Wij hebben nergens problemen mee gehad. Isla Margarita staat er bekend om dat het geen perfecte hotels heeft, dit schijnt een van de beste te zijn!!

Maar kortom een aanrader en we hebben een heerlijke vakantie gehad!!

Gereisd met partner in november 2008

Dit nooit meer!

Basta, 2-11-2008

Kamers zijn erg klein. Het eten saai en het personeel niet echt vriendelijk. Er zat te weinig water in het zwembad. De stoelen bij het lunchrestaurant zaten onder de vogelpoep. Er ontstonden zelfs gevaarlijke situaties bij het zwembad. Lampen hingen los en roosters waren soms weg.
Gereisd met partner in september 2008

Fantastische vakantie! Aanrader!

R. Smit / E. v.d. Vegt, 31-10-2008

We hebben er een heerlijke vakantie gehad. Het personeel was erg vriendelijk,het eten was goed en het zag er schoon en fris uit. Het zwembad is heerlijk en schoon en je loopt zo naar het strand,wat er erg mooi uit ziet met al zijn palmbomen. Taxi's staan altijd klaar bij de receptie en kosten bijna niets. Verwacht niet teveel van de kamers want die zijn erg simpel,maar worden wel elke dag goed schoongemaakt. Je hebt elke avond een show waar de mensen heel veel tijd in hebben gestoken,erg leuk om te zien. Dit resort is zeker aan te raden.
Gereisd met partner in oktober 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel LTI Costa Caribe Beach in Juan Griego, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel LTI Costa Caribe Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel LTI Costa Caribe Beach scoort een 5.96 uit 10 op basis van 53 reviews.