7,5

77 reviews over Hotel Pueblo Caribe in het Nederlands

Goede tijd gehad

Maurice, 22-10-2011

Hier in 2007 geweest prima naar ons zin gehad, mooi en goedkoop eiland.
Gereisd met partner in april 2007

heerlijk

yvonne, 12-2-2011

is een mooi hotel directgelegen aan het strand.

het is wel een klein strandje. er is een discotheek op het strand, hoteldisco. de hele dag door eten en drinken. hoe hoger je fooien, des te harder rent het personeel!!

Gereisd met vrienden in januari 2009

Goed hotel

Djinnie, 11-10-2010

Hier jaren geleden geweest, was toen een goed verzorgt hotel. Netjes onderhouden, direct aan het strand. Zwembaden goed, en strand ook. Ligt wel naast een slopenwijk maar daar heb je 0,0 last van.
Gereisd met vrienden in juni 2002

ik ga voor de 10e keer dus ......

peter de mol, 23-10-2009

ik merk en zie verandering en niet altijt ten-goede.

maar het blijft een top hotel!

diaree ismeestal door TE-koud drinken(veel ijs!!)

ik vind wel dat de keuze van het eten verslechterd(daarom de 8 anders is het de 10 ) is niet de kwalietijt.

iedereen doet z'n best!

het gebruik van het internet voor 4000 bs. p uur is een hele vooruit-gang!

de karaoke-bar op de hoek is een hele uitdaging!!!!!ze denken allemaal dat ze kunnen zingen!!!!!!

en 'el cardon'is een arm dorpje maar ik ken geen geval van probleemen van toeristen met dorps bewoners!

loop niet rond met GOUD !!!!!!!!

en loop niet tekoop met je geld!!!!!!!

(als je in nederland €20.000 op de bar gooid, heb je buiten ook een stuk hout in je nek!

ik ga weer voor zes weeken (van 6-11-09 tot 18-12-09) terug dat zegt genoeg!!!!!

Gereisd anders in oktober 2009

Kan niet wachten om weer te gaan!!

Monique, 4-8-2009

In 2008 2 keer geweest en het was super!!! Lieve mensen, leuke sfeer en ontzettend gezellig. Enige minpuntje is dat het eten vrijwel elke dag hetzelfde is, genoeg keus... maar wat variatie zou fijn zijn.

We kijken ontzettend uit naar het moment dat we weer kunnen gaan. Hebben het Islavirus te pakken :-)

Gereisd met vrienden in november 2008

het ging wel

Snater, 20-3-2009

Ik ben hier vorig jaar geweest toen heette het hotel nog Isla Caribe. De kamers zijn netjes, groot en schoon. Maar ik vond het verder nogal saai, ik had het gevoel dat ik opgesloten zat op het resort, weinig te beleven. Na een dag of 3 had ik het echt wel gezien. Het eten was ook niet heel erg bijzonder, de lunche daarintegen was erg goed! Hamburgers en hotdogs, maar die zijn niet in het grote restaurant te verkrijgen. Het strand stelt ook niet veel voor, een zeer smal strookje, wat nog smaller wordt als het vloed wordt. Het personeel was wel aardig, de cocktails waren lekker, maar voor jonge mensen raad ik dit hotel niet aan. Je gaat je vervelen....
Gereisd met vrienden in september 2008

niks mis met park

Manita, 14-12-2008

We zijn eerst 3 dagen op het eiland Isla de Coche geweest en 12 dagen op dit park. Het was een combinatiereis via Arke. Omdat het op het eerste park 3 dagen zonnen was, wisten we in het begin niet hoe we nog 1,5 op dit park moesten doorbrengen. Je hebt wel 2 zwembaden en 2 restaurants + een bar met broodjes bij het andere zwembad, dus keus is er wel. Het park ligt ook gelijk aan het strand (1 weg loopt er tussen). Een lekker strand (met bar) alleen erg veel zeewier in het water! Op het zand wordt het weggeharkt. Wij hadden geen balkon en geen koelkast op de kamer, maar je kan beneden waterhalen. 's avonds worden er leuke (dans)shows gegeven, maar buiten het park hoef je niet te gaan wandelen, dus verder weinig te doen! We hebben de eilandtour gedaan en dan zie je wel de leuke dingen van het eiland. En de 3-daagse excursie naar het vaste land van Venezuela was echt super. Een aanrader. Het was leuk, maar 'all-in' is niks voor ons weten we nu.
Gereisd met partner in september 2008

ontspanvakantie

pauline, 20-11-2008

basic hotel, rustig, schoon en netjes, genoeg strandbedjes en ligstoelen bij het zwembad (slechts enkele oelewappers die een handdoek neerleggen en dan vervolgens de hele dag ergens anders zijn). Buitengewoon vriendelijk personeel, goed maar eenvoudig eten in overvloed (niet noord europees dus als je schnitzels met friet wilt zit je verkeerd) ook tot het einde van de openingsuren. In de direkte omgeving is niet veel te doen maar met de snelle en goedkope taxi's kom je overal. Het is een voordeel wat spaans te spreken en geef de kamermeisjes af en toe een fooi, dan wordt je vakantie een stuk gezelliger en leuker.

NB het hotel zit NIET in een sloppenwijk maar in een gewone wijk, die er natuurlijk niet uit ziet als de flevopolder....

Gereisd met partner in november 2008

niet wat we verwacht hadden

willem, 23-9-2008

Kamers somber, lekkende kranened ie niet gerepareerd konden worden, eten zeer matig, de helft van de gasten waren in de diaree
Gereisd met partner in juli 2008

Super hotel

A&L, 23-9-2008

Wij hebben het erg naar onze zin gehad in Pueblo Caribe, aardig personeel en we hadden een mooie kamer met uitzicht op zee.Het eten was echt goed, genoeg keuze!

Heb me wel vreselijk geiiriteerd aan bepaalde nederlanders die in dezelfde periode als ons in het hotel zaten. Die zaten werkelijk om alles te zeuren!Voor ieder wissewasje naar de receptie en zo..bah!! Mensen, als je er voor kiest om naar Isla M te gaan moet je je wel realiseren dat het een ontzettend arm land is!

En als de stroom een keer savonds uitvalt moet je daar niet raar van opkijken!

Drukke boulevards met tal van winkels heb je er niet! Daarvoor moet je naar Spanje!Als je toch wil shoppen moet je naar Polramar gaan(Sambil shopping-mall.

Wat ik zeker een aanrader vind qua excursies zijn de jeepsafari en de eiland tour! Erg leuke manier om het prachtige land te verkennen.

Ook het zwemmen met dolfijnen was erg leuk.

Gereisd met partner in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pueblo Caribe in El Tirano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pueblo Caribe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pueblo Caribe scoort een 7.46 uit 10 op basis van 80 reviews.