7,5

4 reviews over Hotel Pasir Panjang Permai in het Nederlands

Heerlijk aan het meer

Conny, 3-3-2012

Het hotel ligt mooi aan het meer en vanaf het balkon van onze kamer kon je heerlijk genieten van het uitzicht.
Gereisd met vrienden in juni 1992

Wij zoeken volgende keer een ander hotel

HC van der Heiden, 2-2-2009

Mijn vrouw en ik zijn wat minder goed over dit hotel te spreken. We waren daar op 4 juli 2008. De lakens op onze bedden waren niet schoon en de handdoeken ook niet.

We hadden gehoopt op wat rust want mijn vrouw ziek. Maar er was een gezin met zeer luidruchtige kinderen. Die kinderen klopte ook op onze deur en rende hard weg. Nadat mijn vrouw er iets van zei deden ze het nog 2 keer en toen hadden we ruzie met hun ouders. En dat is normaal helemaal niets voor ons.

Ook duurde het erg lang voor ze ons warm water kwamen brengen om ons te wassen.

Gereisd met partner in februari 2009

een mooi hotel in een prachtige omgeving

nico ruiters, 25-11-2008

Het hotel ligt prachtig aan het mooie meer.

Vlakbij het restaurant van Zal (het stekelvarken;zijn bijnaam) hier kun je goed eten.

We hebben hier een prachtige week gehad. Vanuit het hotel met brommertjes gehuurd bij Zal rond het meer gereden.

Gereisd met partner in november 2008

J.E.Smit, 9-9-2006

Aan een van de mooiste meren op Sumatra ligt hotel Pasir Panjang Permai aan het meer van Maninjau.Vanaf Bukitinggi voert de weg via een 44 bochten tellende weg naar beneden met op verschillende hoogtes aanschouwt men de schoonheid van dit meer.

Het hotel ligt aan de enige weg langs het meer en is 'n eenvoudig maar schoon hotel met een uitstekende keuken. De redelijk grote, schone,kamer die wij hadden lag direct aan het meer en bood zodoende directe mogelijkheid om te zwemmen. Heerlijk voor een paar dagen.

Gereisd anders in september 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pasir Panjang Permai in Maninjau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pasir Panjang Permai zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pasir Panjang Permai scoort een 7.5 uit 10 op basis van 4 reviews.