Hotel Bastianos Diving Resort

Bastianos Diving Resort

2 reviews over Hotel Bastianos Diving Resort in het Nederlands

geweldig snorkelen

broost, 3-7-2011

even snorkelen in de buurt om bij te komen. Blijken we op een van de mooiste duiklocaties in de wereld te zijn. geweldige koraalriffen waarop je met snorkelen niet uitgekenen raakt en dat zo vanaf het strand. Oppassen dat je niet verbrand!

nadeel was de aardbeving die we meemaakten (5.1 SvR): eerst snel de hut uit en daarna de berg op ivm tsunami risico.

eten was helaas elke dag hetzelfde (rijst, vis, doperwten met wortelen en een mager kip), maar dat hadden we wel over voor deze geweldige plek op aarde

Gereisd met partner in september 1996

robert, 12-8-2007

In 2005 ben ik hier geweest met twee vrienden. We hebben hier een week lang gedoken. Het was heerlijk om bij het geluid van de zee in slaap te vallen en te ontwaken. Het personeel is helemaal top. Ze hebben oog voor de natuur en weten de mooie plekken te vinden voor het duiken. Een echte aanrader.
Gereisd met vrienden in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bastianos Diving Resort in Bunaken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bastianos Diving Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bastianos Diving Resort scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.