Hostel Pondok Senaru

Hostel Pondok Senaru
Pondok Senaru

Matig

1 review over Hostel Pondok Senaru in het Nederlands

Mooie ligging, maar afgeleefd hostel.

Hans Reijnders, 19-9-2012

Senaru is een uitstekend uitgangspunt voor wandelingen naar de grote watervallen of trektochten naar de Mt. Rinjani. In Senaru geldt Pondok Senaru als één van de betere overnachtingsmogelijkheden. Wij wisten van te voren dat hier geen sterren-accomadaties te vinden zijn, maar zelfs met die gedachte werden wij teleurgesteld. Pondok Senaru is een afgeleefd hotel. De kamer die wij hadden had wel een mooi uitzicht op de rijstvelden, maar veel klopte niet. De airco deed het niet (waarschijnlijk gemolesteerd door de apen-makaklen die veelvuldig op het dak zaten. Het toilet werkte niet en moest worden doorgespoeld met een pannetje water uit een bak die naast het toilet stond. Twee dunne handdoekjes voor 2 nachten verblijf.

Een zeer karig ontbijt bestaande uit een crepe of tosti en koffie/thee.

Jammer, want Senaru is een mooie omgeving en zeker een bezoek waard.

Gereisd met partner in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Pondok Senaru in Senaru, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Pondok Senaru zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Pondok Senaru scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.