Hotel The Trawangan Resort

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor The Trawangan Resort bij:

2 reviews over Hotel The Trawangan Resort in het Nederlands

Geweldig!

Monique, 29-9-2016

Het strand loop erg schuin af, waardoor je niet lekker op een ligbedje kunt liggen. Wij lagen dus altijd bij een ander hotel. Waterschoenen noodzakelijk. Je kunt er ook voor kiezen om bij het zwembad te liggen. Naast het centrale zwembad zijn er mooie familievilla's met 2 slaapkamers, 2 badkamers, een living en een prive-zwembad. Heerlijk! Rustige omgeving, maar toch vlakbij het gezellige centrum (loopafstand). Ontbijt is goede kwaliteit. Geen buffet. Ik zou hier zo weer naar toe gaan. Snorkelexcursie boeken naar de andere Gili-eilanden is absoluut de moeite waard. Onze gids maakte van ons opnames met een action-cam tegen een kleine meerprijs.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Fantastische luxe

Fam. van Lith, 1-7-2016

Wij sliepen in een 4-persoons bungalow met privé zwembad. Onze bungalow had 2 zeer ruime slaapkamers, 2 ruime douches met toilet (buitenlucht) en een grote woonkamer/keuken.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Trawangan Resort in Gili Trawangan , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Trawangan Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Trawangan Resort scoort een 8.45 uit 10 op basis van 2 reviews.