Hotel The Phoenix Yogyakarta ****

Java
Hotel The Phoenix Yogyakarta
The Phoenix Yogyakarta
9,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel The Phoenix Yogyakarta bij:

61 reviews over Hotel The Phoenix Yogyakarta in het Nederlands

Heerlijk hotel

Tineke Blondeau, 10-8-2014

The Phoenix Hotel in Jogyakarta is een fantastisch hotel in het centrum van de stad. Prachtig koloniaal hotel, heel aardig personeel en goed eten.

Mooie ruime kamers met heel goed bedden en lekkere ruime badkamer met grote inloopdouche. Volgende keer weer dit hotel!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Super hotel, goede locatie!

Jorieke, 15-2-2014

Dit was ons eerste hotel in Indonesië, we kwamen hier aan nadat we hong long hebben bezocht.

Mooi hotel, goede service en goed eten! Aan de doorgaande weg, niet ver van het vliegveld, prambanan en het centrum.

Het hotel zelf was al bijna een museum, mooie gangen netjes aangekleed en erg schoon.

Gereisd met partner in september 2013

zeer goed hotel

silviareinshagen2005@hotmail.com, 21-6-2013

Mooi hotel . We hebben hier 2 nachten gezeten tijdens onze rondreis door Java. Het eten is hier erg goed, zeer uitgebreid. Mooie kamer met alles er op en eraan. Vriendelijk personeel.Vanuit deze locatie kun je de Boroburdur , Prambanan en het Kraton bezoeken. In Yogja zijn authentiek batik werkplaatsen, waar je het proces kunt volgen om stof te batikken,
Gereisd met vrienden in mei 2013

Ontbijten doe je hier

Wim , 26-9-2012

Prima hotel, niets mis mee. Het alleruitgebreidste ontbijt ooit.

Jammer dat het net te ver van het centrum ligt.

Gereisd met oudere kinderen in april 2012

mooi hotel in hart van yogyakarta

Sofie, 4-7-2012

we hebben hier vorig jaar 3 dagen tijdens onze honeymoon verbleven. De kamer was zeer mooi versierd (bloemen op het bed) en we kregen een taart. Het eten was zeer lekker in het hotel en is (in vergelijking met andere hotels) niet duur. Het hotel is een goede uitvalsbasis voor uitstappen te doen.
Gereisd met partner in augustus 2011

top!!!

Dennis, 9-11-2011

in oktober 5 dagen in dit hotel geweest, wat een goed hotel!! fantastische service zeer lieve mensen. vanuit Yogya de borobudur bezocht geweldig en de prambanan ook heel indrukwekkend, in de stad zelf het kraton gezien viel wat tegen. Het phoenix hotel heeft een top ontbijt zo uitgebreid heb je het nog nooit gezien!! ook het diner was super voor nederlandse begrippen redelijk goedkoop voor lokale begrippen erg duur, maar als je zeker wilt zijn dat je geen buikproblemen oploopt zou ik voor het hotel kiezen!!
Gereisd met partner in oktober 2011

Zeer goed hotel

Monique, 10-8-2011

Dit hotel is ons heel goed bevallen. Erg mooie uitstraling in koloniale stijl. Ruime, schone kamers. Ontbijtbuffet zeer uitgebreid en goed. Wij hebben er een paar nachten geslapen tijdens onze rondreis door Java. Zwembad niet zo groot en wat ongezellig maar heel schoon. Goed om even af te koelen aan het eind van de dag. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Kortom, een aanrader!
Gereisd met partner in juli 2011

Zeer mooi hotel

Dhr. J.E.M., 10-8-2011

Erg mooi hotel in Yogyakarta. Het was dat we een druk programma hadden zodat je hier niet meer deed dan overnachten, maar had het er best langer uitgehouden.

Heerlijke luxe.

Eten deden we buitenshuis.

Gereisd met vrienden in juli 1995

Goede ligging om de stad te verkennen

Eric en Irene, 4-7-2011

Een mooi hotel midden in de stad, wat rust uitstraalt.

Vlak bij de Jalan Maliboro, leuke en drukke stad, maar waar je als toerist goed rond kunt lopen.

Schuin tegen over het hotel zit een klein chinees restaurant waar je goed kunt eten.

Gereisd met partner in juni 2011

Het beste hotel in de hele rondreis

Jan & Hanny, 9-5-2011

Wij hebben een rondreis gemaakt door Java en Bali. Met diverse hotels. Dit hotel stak er kop en schouders boven uit. Niet alleen de faciliteiten, het hotel zelf maar ook het eten, vooral het uitgebriede ontbijt. Gewoon heel goed. een aanrader.
Gereisd met vrienden in april 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Phoenix Yogyakarta in Yogyakarta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Phoenix Yogyakarta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Phoenix Yogyakarta scoort een 9.1 uit 10 op basis van 62 reviews.