Hotel Rumah Mertua ***

Rumah Mertua
9,4

49 reviews over Hotel Rumah Mertua in het Nederlands

Ans Janssen, 19-2-2017

Dit is een heerlijk en mooi hotelletje om te verblijven.

Een mooie plek om tot rust te komen, met een geweldige service en heerlijk eten.

Dit is een echte aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Prima hotel

rob_boz, 12-8-2016

-Uitstekende service

-prima ontbijt en gratis koffie/thee gedurende de dag

-goedkope wasservice

-uitstekend eten ( wel aan de duurdere kant)

-mooie tuin met zwembad

- mooie kamers met uitstekende WiFi

Gereisd met partner in augustus 2016

het beste hotel van yogyakarta

efrain, 2-5-2016

Hier voel je het echte Indonesie. Service is top en altijd met een glimlach. Heerlijk Indonesisch ete. Alles lekker schoon. Snelle internet. Gratis koffie en thee. Een heerlijke tropische tuin met zwembad. In een woord Geweldig.
Gereisd met partner in maart 2016

Genieten!

margreet marsman, 16-5-2015

Geweldig! Prachtige kamers, mooi zwembad en tuin, heerlijk eten, erg vriendelijk en behulpzaam personeel.
    Gereisd met jonge kinderen in april 2015

Uitstekende service

Wil de Graaf, 25-8-2014

Kleinschalig hotel in een rustige buitenwijk van Yogyakarta.

Prima zwembad, schone kamer.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Uitstekend uitgebreid ontbijt, met vers vruchtensap.

Je kunt er ook heerlijk lunchen en dineren.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Mooi Hotel in rustige omgeving

Arie en Miny Engbers, 19-11-2013

Het kleinschalige hotel is bijzonder schoon en sfeervol ingericht. Het past ons als een jas. Ruime comfortabele kamer, vriendelijke behulpzame staf, en bijzonder smakelijk eten. Vanaf het hotel zijn de Borubodur , Prambanan en Merapi goed met de auto (Taxi service van het hotel) bereikbaar. Het hotel ligt in een rustige buitenwijk van Yogyakarta 30 auto minuten van het centrum en het vliegveld.
    Gereisd met partner in september 2013

OAse van rust die noodzakelijk is na jakarta

Rick, 28-5-2013

Rumah Mertua is een oase van rust die je goed kunt gebruiken als je van jakarta komt. Kamers erg netjes en groot. Werden dagelijks schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. Handdoeken voor bij het zwembad kun je zo krijgen. Redelijke afstand van centrum en airport. Daardoor erg rustig en weg van het lawaai. Ontbijt erg goed. Keuze tussen american of indonesisch. Kregen altijd verse sap, vers fruit en 2 indonesische hapjes. Lunch en diner kaart aardig uitgebreid, maar vooral erg lekker. Goede keuken. Eten gebeurd overigens in een huiselijke sfeer wat ons erg aansprak. Ondanks dat mijn moeder (86) slecht ter been was kon zij zich daar uitstekend verplaatsen. De chauffeurs rijden erg goed en kennen de weg en auto goed. Personeels is erg vriendelijk en behulpzaam. Ze zijn de engelse taal machtig. Prijs kwaliteit is uitstekend. Zou het ook aan eenieder aanbevelen.
    Gereisd met vrienden in mei 2013

Superservice en kwaliteit!

maartje, 3-5-2013

We zijn 4 nachten in Rumah Mertua verbleven tijdens onze reis door Java; veel hotels gezien maar deze stak er met kop en schouders bovenuit! Qua service, prijs - kwaliteit verhouding en netheid van de kamers. We hebben hier heerlijk gegeten, genoten van een spa behandeling en hebben gebruik gemaakt van de chauffeur service. 1 woord; TOP!
    Gereisd met partner in januari 2013

Een oase in Yogyakarta!!

jacquelinevanewijk@hotmail.com, 5-2-2013

Onze zoon heefr 2x een half jaar in Indonesië gewoond. Hij gaf ons de tip om in Rumah Mertua te logeren en van daaruit verder te reizen. Een beter advies heeft hij niet kunnen geven.

Bij aankomst krijg je een warm onthaal. De sfeer in het hotel is authentiek, net zoals de mensen die er werken en Albert de eigenaar.

Wat een rust, maar vooral het thuis gevoel. Met alle vragen kun je bij hen terecht. De omgeving beviel ons prima, even buiten de drukte van de stad bijkomen van alle bijzondere indrukken. We hebben rondgereisd , met veel plezier hebben we de laatste 4 nachten van onze vakantie wederom bij Rumah Mertua gelogeerd. Voor ons was het de beste plek, in alle opzichten, van alle hotels die we genoten hebben.

In rumah mertua kun je ook heerlijk eten, dat deden wij geregeld, zó fijn wanneer je moe terugkomt van een trip.

Het volgend jaar ga ik terug en start wederom bij Albert en zijn lieve, professioneel personeel in Rumah Mertua.

Een ware aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

Heerlijk Hotel met huiselijke sfeer!

Sam Faessen, 2-2-2013

Heerlijk hotel dat buiten het drukke centrum van Yogjakarta ligt. Met een bescheiden 17 kamers voel je je niet een van de 100 gasten, maar geniet je een uitmuntende service, waarbij al snel een band met het personeel ontstaat. Dat het hotel gerund wordt door een Nederlander met Indonesisch bloed merk je aan alles. Daar waar een Indonesiër nog wel eens een steekje wil laten vallen wat betreft hygiëne of aankleding, zie je dat bij dit Hotel alles tot in de puntjes verzorgd is. Het ontbijt geniet een ruime keuzemogelijkheid, met dagelijks variërende hapjes. Door de ligging heb je geen last van voorbij razend verkeer of stank van uitlaatgassen. Een ritje naar het centrum per taxi kost je 2,50 dus dat is makkelijk overbrugbaar. Daarnaast biedt het zwembad, omgeven door veel groen, heerlijke verkoeling.

Kortom een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in januari 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Rumah Mertua bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rumah Mertua in Yogyakarta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rumah Mertua zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rumah Mertua scoort een 9.36 uit 10 op basis van 49 reviews.