Hotel Hyatt *****

9,6

11 reviews over Hotel Hyatt in het Nederlands

Prima hotel

rob, 21-8-2013

Hyatt is ern prima hotel met uitstekende service. Prachtige tuin en golfbaan met dito zwembad. De ligging ten opzichte van de bezienswaardigheden was goed. Het eten is goed maar in verhouding prijzig. Het hotel ligt wel in een minder mooie stad. Yogyakarta is druk en zeker niet bezienswaardig. Het hotel is hierop een positieve uitzondering.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Schitterende tuin.

hetfort, 13-2-2013

Mooie kamers en een ongelooflijk mooi zwembad in een droomtuin.

Een genot om te verblijven.

Gereisd met partner in september 2008

volgende keer weer!!

nicodegroot_1, 24-12-2012

Wat een geweldig hotel, alles klopt. vanuit dit hotel de excursies gemaakt

heerlijk en een geweldig ervaring

Gereisd met partner in mei 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hyatt bij:

prachtig hotel zeker wat meer dagen blijven

Leo, 18-10-2010

wij waren dus op rondreis, dus maar een nacht hier gelogeerd, dat was veel te kort, het zwembad, de tuin, het ontbijt bij het zwembad, het avondvertier, heerlijk met hapje drankje en damesorkestje die nummers van Anneke Grunlo speelden ( op verzoek)zeker dus een aanrader
Gereisd met vrienden in oktober 2008

Perfect gewoon...

Hugo C, 15-9-2010

Kan geen enkele opmerking geven, heel mooi, goed gelegen en aan de ingang staan steeds taxis die je overal brengen. Heel mooi zwembad en tuin om in te wandelen ..
Gereisd met partner in mei 2008

Zeer aangenaam hotel

Claude, 8-8-2010

Niet al te centraal gelegen. Zeer mooie tuin met zwembad. Mooie kamers. Goed ontbijt. Veel te zien in de omgeving (Borobudur, Prembadan, vogelmarkt ...)
Gereisd met vrienden in januari 2009

Super hotel met clubkamers

Bart en Cora den Ouden, 28-9-2008

Wat een mooi hotel. Heel goed eten en een superontbijt. Wij hadden een clubkamer met clubfaciliteiten. Wifi, wijn in de middag, hapjes en verdere drankjes. Heel mooi zwembad. Yogya is een hele leuk stad. Minimaal 3 nachten nodig om de stad en de omgeving (Borobodur en Prembanan) te ontdekken. Kortom een echte aanrader.
Gereisd met partner in september 2008

goed en luxe hotel - prachtige entourage

alberto, 20-8-2008

Prachig hotel. Iets te duur voor locale begrippen. De Hyatt club kamers vind ik tegenvallen. Ook geen ontbijt buffet bij inbegrepen. Valt tegen. Maar voor de reis beslist goed hotel. beetje te ver weg van het centrum. gezien de prijs/kwaliteit zou ik mercure prefereren.
Gereisd zakelijk in juli 2008

Fir, 5-2-2008

Prima hotel. Kamers schoon. Wel gehorig doordat de deuren hard dichtgaan.

Service en uitstraling prima net zoals het mooie zwembad. Jammer dat als je 's avonds in het hotelrstaurant eet de gangen erg snel elkaar opvolgen.

Gereisd met partner in februari 2008

roland en martine, 22-9-2007

zijn hier 4 dagen verbleven voor onze trip in indonesie : de locatie en het hotel is schitterend, zeker voor een hotel dat in de stad ligt (volgens ons privé gids het beste hotel van Yogakarta); ontbijt zeer degelijk, kamers proper en luxueus, zwembad zeer groot en rustig; wij hebben hier een super de luxe spa behandeling gehad voor EUR 75 voor 2 personen (4uren pure verwennerij). Goedkope restaurants in overvloed in Yogakarta.Overdag deden wij excursies : Borobudur en Prambanan zijn aanraders. Voor de kunstliefhebbers zeker een "batik" kopen : zijn spotgoedkoop in vergelijking met wat wij hier in Belgie betalen.
Gereisd met partner in september 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hyatt bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hyatt in Yogyakarta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hyatt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hyatt scoort een 9.62 uit 10 op basis van 11 reviews.