Hotel House of Arsonia

House of Arsonia

1 review over Hotel House of Arsonia in het Nederlands

Prima hotel voor backpackers

J., 24-10-2012

House of Arsonia is een hotel/guesthouse waar je prima 3 a 4 dagen kunt vertoeven op je rondreis door Java. De (standaard) kamer is niet heel ruim, maar prima te doen voor 2 personen. De douche/toilet wordt dagelijks schoongemaakt + nieuwe handdoeken. Het ontbijt is typisch Indonesisch (nasi goreng, mie goreng, fruit etc etc), maar er liggen ook croissants. De ligging was voor ons prima. Met de taxi ben je voor max 30.000 rupiah in elke grote mall in de buurt. Wij hadden een driver gehuurd voor een dagtrip naar Bogor en de Puncak pass. Indien gewenst kunnen wij contactgegevens van hem doorsturen. Hij heeft ons ook opgehaald van het vliegveld.

Vanaf het dak van het hotel heb je 's avonds een prachtig uitzicht over Jakarta! Aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel House of Arsonia in Jakarta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel House of Arsonia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel House of Arsonia scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.