Hotel Cemara

Java
Hotel Cemara
Cemara
7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Cemara bij:

2 reviews over Hotel Cemara in het Nederlands

Mooi hotel

Esther, 10-12-2010

Voor onze laatste dag in Indonesie hadden we nog 1 nacht door te brengen in Jakarta. We vlogen terug vanuit Bali en hadden geen hotel gereserveerd, want we wilde in de buurt van het backpackers disctrict een hotel zoeken.

Het was echter behoorlijk druk in Jakarta, dus moeilijk een hotel te vinden.

Uiteindelijk kwamen we hier terecht. Het is een mooi hotel, met goede faciliteiten.

Wij hadden waarschijnlijk de laatste kamer, de bedden waren goed, het sanitair ook.

Het enige dat wij ervaarden was dat de stroom nog wel eens uitviel. Dit was blijkbaar alleen bij ons, want de receptie had het nog niet eerder gehoord.

Ondanks dit euvel, we waren hier tenslotte maar 1 nachtje, een prima hotel.

Gereisd met vrienden in juni 2010

Prima!

jack4ya, 25-8-2010

Hotel Cemara is een prima onderkomen, vlak bij de Kampung van Jalan Jaksa (cluster van kleine guesthouse en backpackers gebied.)

We kwamen hier terecht omdat alle guesthouses vol zaten. (Zaterdag avond en een lokaal festival maakte dat alles vol zat.)

Uitgeput na een lange vlucht en een zinloze zoektocht naar een guesthouse kwamen we hier terecht. We werden keurig ontvangen en kregen een fikse korting op de kamerprijs. (Wellicht medelijden, wellicht service.)

Alles tip top in orde, mag zich meten met de betere (europese!) hotels. Zelfs een beetje grandeur in de lobby.

Gereisd met partner in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cemara in Jakarta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cemara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cemara scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.