Java

Matig

5 reviews over Hotel Kusomo Agro in het Nederlands

Heel leuk

Herman en Sandra, 29-4-2010

Prima en ruim opgezet hotel. Genoeg te doen in de omgeving om je een paar dagen in de natuur bezig te houden. Zou er zo weer heen willen.
Gereisd met vrienden in juli 1997

JPJ, 18-6-2006

Hotel ligt inderdaad op heuvel en in de buurt is er niet veel te beleven. De cottage die wij hadden was heel mooi, erg ruim, mooie badkamer, goede bedden. Het personeel was heel vriendelijk. Het ontbijt was redelijk, niet echt heel goed, maar zeker niet slecht. Het terrein zelf is heel mooi, mooie tuin, mooie appelboomgaard. De dieren zitten idd in kleine hokjes maar worden goed verzorgd. Vond het wel een prettig hotel moet ik zeggen. Zeker na alles wat ik hier gelezen had.
Gereisd anders in juni 2006

rodo, 28-12-2005

Mooi, luxe aandoend hotel en ligging maar de kamers zelf zijn minder luxe, beetje vergane glorie. Toen wij er met een reisgezelschap waren, was het té druk voor het keukenpersoneel, het eten was koud bij serveren, weinig personeel en niet vriendelijk (erg uitzonderlijk voor Indonesische mensen). Het complex ligt een eind buiten het centrum, een stevige klim de heuvel op. Wel een goede uitvalsbasis voor een nachtelijke tocht naar de Bromo (op 2,5 uur rijden)
Gereisd anders in december 2005

Ellen en Jeroen, 31-7-2005

Hotel met bungalows gelegen in bergresort. Heeft veel dieren in kleine kooitjes op het complex, zoals papegaaien, kippen, apen en toekans. Een triest gezicht deze dieren in kooien. Verder eigen appelgaard, en mooie omgeving, maar de service was niet denderend. Gehorige bungalows, wij lagen de hele nacht wakker van feestende jongeren in de kamer naast ons.
Gereisd anders in juli 2005

Lindsey, 10-2-2005

Eenvoudig en rustig maar een redelijk (hotel). Veel dieren aanwezig :)zoals een vliegende hond, toekans, papagaaien zelfs friese koeien!!! De huisjes zijn HEEL eenvoudig, niet te veel van verwachten. Onze reisgenoten hadden last van grote mieren en kakkerlakken!! Maar dat probleem werd direct opgelost.

Lindsey

Gereisd anders in februari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kusomo Agro in Batu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kusomo Agro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kusomo Agro scoort een 6.8 uit 10 op basis van 5 reviews.