Hotel Mirah Banyuwangi

Java
Hotel Mirah Banyuwangi
Mirah Banyuwangi

1 review over Hotel Mirah Banyuwangi in het Nederlands

Leuk hotel dichtbij de veerboot naar Bali

Didi, 6-4-2010

Het hotel is goed gelegen in de stad Banyuwangi, dichtbij de veerboot voor de overtocht naar Bali. Het heeft mooie kamers en ook grotere familiekamers. Het is er schoon en het heeft een mooi zwembad. Toen wij er waren, was het er niet druk, we hadden het zwembad voor ons zelf. Dichtbij een grote weg en niet ver van winkeltjes. Het heeft een restaurant wat lekker eten biedt.

Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Leuk als men naar Bali wilt vanuit Java, maar nog even bij wilt komen van de lange reis en de volgende ochtend de overtocht gaat maken naar Bali.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mirah Banyuwangi in Banyuwangi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mirah Banyuwangi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mirah Banyuwangi scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.