Hotel Grand Royal Panghegar

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Grand Royal Panghegar bij:

1 review over Hotel Grand Royal Panghegar in het Nederlands

Ontzettend groot!

Elisa, 22-9-2014

Het hotel is echt ontzettend groot! Je moet ook echt op tijd bij het ontbijt zijn want er staat een mega rij te wachten. Het ontbijt was wel uitgebreid en er werd continue bijgemaakt en schoongemaakt. Vroeg je om kaas dan was je wel even aan het wachten. De kamers waren zeer netjes. Het was alleen erg moeilijk parkeren met de bus dus we zijn er onderweg uitgezet. Ook moesten we erg lang wachten tot onze koffers kwamen en zaten wij op een erg lage verdieping terwijl de rest van de groep boven in op 2 verdiepingen zaten. Wij zijn buiten de deur in de avond wezen eten. Buiten kun je goed lopen en zit er (als je rechtsaf gaat) op een kwartiertje lopen een KFC, Pizza hut, McDonalds, Warenhuizen etc.
Gereisd met vrienden in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Royal Panghegar in Bandung, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Royal Panghegar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Royal Panghegar scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.