Java

Uitstekend

3 reviews over Hotel Grand Lembang in het Nederlands

gemengde gevoelens

Gemma, 31-7-2008

het hele park zag er verzorgd uit alen de kamers waren niet echt schoon en de badkamer was niet goed onderhouden waardoor het er alemaal wat viezig uitzag. Toen wij er waren bleken ze meer op groepen, studies en congressen gericht. De bar bij het zwembad sloot om 16 uur en de tennisbaan om 18 uur. Pas om 19 uur was de eetzaal open en -s avonds was er verder niets te doen. Jammer was volgens mij meer van te maken
Gereisd anders in juli 2008

Kariyuna, 24-7-2006

Wel een mooi hotel, alleen de badkamers zagen er wat versloft uit en viesjes. geel rand aan het bad gekoekt. maar ook stoffige kamers maar ik denk dat ze in indonesie niet stof afnemen kennen.helaas..

maar verder heb ik wel genoten in bandung.

Gereisd anders in juli 2006

meindert, 18-8-2005

Prachtig hotel in "dudok" stijl uit 1928.

Grote ruime kamers.

Service is beperkt. Restaurant werkt op halve kracht omdat er bijna geen gasten zijn. Kamerprijs ca 27 euro per nacht.

Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Lembang in Bandung, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Lembang zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Lembang scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.