Hotel Albia Villa *****

Albia Villa

2 reviews over Hotel Albia Villa in het Nederlands

Mijn 2e beoordeling :-)

Jessica, 25-6-2010

In mei 2009 voor de 2e maal in deze privé villa geweest. Gewoon heerlijk! Je hebt ongeveer 14 man personeel, van koks tot huishoudsters. Ook een oppas voor de kinderen in heel makkelijk te regelen.

Arya de villamanager doet echt werkelijk alles voor je om het naar je zin te maken. Mocht je meer info over deze accomodatie willen mail me gerust. Wil je rust zit je hier goed, wil je drukte ook...10 minuten met de taxi en je bent in Seminyak/Kuta.

Kortom heerlijk!

Gereisd met vrienden in mei 2009

In 1 woord fantastisch

Jessica Pijlman, 31-8-2008

Albia Villa is een prive villa incl. personeel. In mei 2007 zijn wij hier een maand geweest en gaan in mei 2009 weer terug. Het personeel is zo vriendelijk en doet werkelijk alles voor je, het eten is gewoon heerlijk en alles is even mooi.

Je zit er rustig tussen de rijstvelden, en 10 min in de taxi en je bent in het centrum van Kuta.

Een betere vakantie hebben wij tot nu toe nog niet gehad.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Albia Villa in Umalas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Albia Villa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Albia Villa scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.