Bali
Ubud
8,2

6 reviews over Hotel Ulun Ubud in het Nederlands

paradijselijke plek maar slecht onderhoud

c van zon, 11-5-2010

paradijselijk gelegen, bungalows tegen bergwand met uitzicht op dal en overzijde berg, van 20 bungaloiws slechts 8 in gebruik t.g.v. slecht onderhoud, ontbijt afgemeten per persoon
    Gereisd met partner in juni 2009

mooi hotel,maar verouderd en erg rustig

judith, 15-11-2009

Het hotel ligt buiten het centrum, ik raad aan een scooter te huren, dan is de afstand geen probleem. We hebben het een keer gelopen maar dat is pittig in de warmte en 'savonds af te raden omdat er weinig verlichting is en veel honden.Er gaat tot half 11 een gratis shuttle heen en weer.

Het is een mooi ,rijkelijk versierd hotel met een prachtig uitzicht. Het is er wel heel rustig,dat vonden wij niet zo gezellig. We hadden ook het idee de enige gasten te zijn. Van het mooie zwembad werd weinig gebruik gemaakt, waarschijnlijk omdat er omheen niks (te doen) is, geen drankje of wat te eten dus geen bedrijvigheid. De prijs is wat te hoog voor wat je krijgt, de kamers moeten vernieuwd worden.De reden om er wel heen te gaan is het prachtige uitzicht vanaf je balkon.

Gereisd met partner in september 2009

Prachtig uitzicht

Daan, 29-7-2009

Hotel ligt een eindje uit het centrum en is lopend niet te doen. De gratis shuttle bus brengt je in 10 min. naar het centrum van Ubud. Je moet wel elke keer bellen om opgehaald te worden. Prachtig uitzicht vanuit je hotelkamer,dat heeft geen enkel hotel op Bali zo. Kamers zijn niet modern maar prima. Het was heel rustig waardoor we soms het idee hadden dat we de enige gasten waren. Restaurant van het hotel wordt amper gebruikt. In Ubud zelf kan je prima en goedkoop eten.
    Gereisd met partner in juli 2009

Sheila, 21-2-2006

Veel gezien van de wereld, maar dit schitterende, traditionele hotel is mijn favoriet.Ben er 2 keer geweest. Geweldige lieve mensen, perfecte ligging, heerlijk rustig, uitkijkend over een vallei. Hier kom ik voor de rust en om te genieten, puur genieten. Elke kamer/huisje, is anders dan de andere in dit hotel. Alles is handgemaakt. Ontbijt kan ook op balkon genuttigd worden met uitzicht over de vallei. Een gratis shuttle busje, brengt je naar het centrum van Ubud, mijn mooiste dorp ter wereld. Het is hier altijd rustig in dit hotel, maar daar houd ik van. De sfeer is goed, het personeel lief, behulpzaam en vriendelijk. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Het personeel draagt wel de bagage voor je (!!!).
      Gereisd anders in februari 2006

Ellen en Jeroen, 31-7-2005

Fijn hotel bestaande uit zeer artistiek gemaakte cottages, met prachtig uitzicht over vallei. Vriendelijke service, uitstekend restaurant met veel kunst, verspreid over het complex. Brulkikkers in de greppel. Ligt buiten Ubud, zodat je nog een aardig stuk moet lopen voor je in de stad bent. In ieder geval is Ubud zeer aan te raden als het om een verblijf op Bali gaat, beter dan de strandresorts in Kuta en Sanur, ook al is dat natuurlijk een kwestie van smaak.
      Gereisd anders in juli 2005

guman, 8-9-2003

aardig, leuke kleine kamers, wel mooi uitzicht, gratis shuttle service naar ubud. maar te ver om te lopen. charmant maar niet voor mensen die slecht ter been zijn.
      Gereisd anders in september 2003

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ulun Ubud** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ulun Ubud in Ubud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ulun Ubud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ulun Ubud scoort een 8.17 uit 10 op basis van 6 reviews.