Villa Tepi Sawah Villas & Spa ***

Villa Tepi Sawah Villas & Spa
Tepi Sawah Villas & Spa
8,8

4 reviews over Villa Tepi Sawah Villas & Spa in het Nederlands

Leuk hotel,maar niet voor een 2e keer.

B van Rijsewijk, 19-6-2012

Om te beginnen,het ontbijt was magertjes,je kon kiezen of dit of dat maar beide was niet mogelijk, normaal gesproken heb je een lopend buffet en kun je nemen wat je wil,maar hier is dat niet mogelijk.Het personeel was wel vriendelijk maar afstandelijk, normaal heb je best wel goed contact met hen,maar hier helaas niet.De kamer (taman villa)was perfect en netjes en werd iedere ochtend goed schoongemaakt

Alleen jammer dat dit hotel nogal dicht aan een drukke doorgaande weg ligt, wat toch wel afbreuk doet aan het hotel zelf wat prachtig is aangelegd.

Gereisd met vrienden in januari 2012

Heerlijk hotel

Marieke, 13-6-2011

6 nachten in dit hotel gezeten en echt een heerlijke tijd gehad. De tuin en het zwembad zijn prachtig. Wij hadden een taman villa en deze was echt geweldig mooi. Grote kamer, lekker terras en prachtige badkamer. Restaurant voor is ook erg goed, in het hotel kan je ook eten bestellen maar daar betaal je een opslag op de restaurant prijzen terwijl je in het restaurant juist 10% korting krijgt. Onze dochter van 1,5 jaar vond de fonteinen en vissen geweldig! Naar het centrum hebben wij gebruik gemaakt van het busje van het hotel, was goed geregeld. Overigens zijn de stoepen in Ubud en buiten het hotel vreselijk voor een buggy. We zijn ook in Lovina en Sanur geweest waar we duidelijk minder problemen hadden met de buggy.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

Prachtig!! echte aanrader

Bart- Jan en Maike, 31-10-2010

Tijdens onze rondreis door Bali hebben wij hier drie nachten geslapen in de Ubud suite. Het was in een woord fantastisch!! Wat een prachtige resort met mooi aangelegde tuinen en een heerlijk zwembad. Alles is echt tot in de puntjes afgewerkt en het is overal brandschoon. De service is uitmuntend. Het ontbijt was heerlijk. We hebben heel bali gezien met heel wat accomodaties maar dit was absoluut de mooiste. Het hotel stelt kosteloos taxibusjes beschikbaar om naar het centrum naar Ubud te gaan. Wij hebben echt genoten van al deze luxe en denken met alleen maar mooie herinneringen terug aan deze prachtige plek.
Gereisd met partner in augustus 2010

Ge-wel-dig!!!!

Ben van Overdijk, 8-1-2010

Prachtige plek tussen de sawa's. Ligt een stukje van de drukke weg waardoor lekker rustig. Ontvangst was alsof we royalty waren: geweldig goede service. Kamers prachtig groot, schoon, goed verzorgd. Ontbijt service inclusief en prima in orde. Omgeving: restaurant en een mooi zwembad. Allemaal erg mooi. Naast het hotel een attelier met kunst, gratis toegang ( 6 zalen groot!) Wil je Ubud in dan kun je beter een taxi regelen. De receptie doet dat graag voor je!!. Wandelen naar Monkey Forest duurde bij ons ongeveer een half uur. We leuk zo door de straatjes en het drukke verkeer.
Gereisd met partner in juli 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Tepi Sawah Villas & Spa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Tepi Sawah Villas & Spa in Ubud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Tepi Sawah Villas & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Tepi Sawah Villas & Spa scoort een 8.8 uit 10 op basis van 4 reviews.