Hotel Puri Garden II **

Puri Garden II
7,4

7 reviews over Hotel Puri Garden II in het Nederlands

Gretha, 20-8-2006

Wij zijn net terug van Bali en hebben ook hier 3 nachten gelogeerd. Inderdaad was op 1 van de kamers een enorme rioollucht (opgelost met wierook, is genoeg van), wel jammer. Ontbijt was erg karig inderdaad. Prijs is natuurlijk ook naar (8 euro incl. ontbijt pppn) is ook niet veel naar ons idee. Wat een héél goed restaurant is is namelijk Tutmak in het centrum. Lékker ontbijt/heerlijk avondeten, heel leuk.
Gereisd anders in augustus 2006

Danny, 2-8-2006

Ziet er op het eerste zicht prima uit, leuk balkom met zicht op het zwembad en achteraan zicht op de rijstvelden,

maar...

- we moesten extra betalen om de airco te gebruiken

- bedden werden niet elke dag opgemaakt

- nasi & mi goring bij het ontbijt waren koud

- onthaal was ronduit onvriendelijk

Gereisd anders in augustus 2006

Patrick , 24-7-2006

Wij zijn net terug van Bali. Dit was het laatste hotel van onze eigen rondreis. Ook ons viel dit hotel erg tegen. Rioollucht op onze kamers. Ontbijt was minimaal. Veel herrie van de weg die langs het restaurant loopt.

leuk zwembad en het personeel was vriendelijk. Hotel is geen aanrader.

Gereisd anders in juli 2006

Frans, 13-7-2006

Wij zijn hier vorig jaar geweest. Viel ons erg tegen. Het zwembad en de tuin zijn echt prachtig. Maar de kamers zjn oud en niet netjes. Het ontbijt was zeer minimaal dus kan niet veel mis mee gaan. Conclusie, geen aanrader!
Gereisd anders in juli 2006

Theun de Boer, 27-9-2005

Wij verbleven ook vier nachten in het hotel. Een prima hotel. Alles was zeer schoon en het personeel was zeer correct. De eetgelegenheid lag aan de straatzijde soms was het voorbijgaande verkeer enigszins storend.Maar wij hebben een prima verblijf gehad in dit hotel.
Gereisd anders in september 2005

Klaske Duursma, 26-8-2005

Wij verbleven 4 nachten in dit hotel. Wij hebben het er erg naar de zin gehad. De kamers waren goed ingericht en schoon. Het balkon was royaal. Alle kamers keken uit op het zwembad.

Het diner vonden we niet echt geweldig, maar dat deden we dan in het fantastische restaurant Bebek Bengil (Dirty Duck) dat vlak bij Puri Garden 2 ligt. Het hotel is heel goedkoop, maar doet niet onder voor veel anderen en duurdere hotels op Bali

Gereisd anders in augustus 2005

marina, 18-5-2004

klein maar zeer goed hotel.

lekker ontbijt, goede kamers met airco.

leuk zwembad,in mooie tuin.

fietsverhuur aan de overkant en dan kom je overal.

prima naar ons zin gehad, voor relatief weinig geld.

(afdingen op de prijs per nacht is hier heel goed mogelijk)

Gereisd anders in mei 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Puri Garden II in Ubud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Puri Garden II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Puri Garden II scoort een 7.43 uit 10 op basis van 7 reviews.