Hotel Maya Ubud *****

Hotel Maya Ubud
Maya Ubud
9,5

51 reviews over Hotel Maya Ubud in het Nederlands

Prachtig hotel en mooie ligging

Pauline, 24-6-2017

Dit hotel ligt prachtig . Midden tussen de rijstvelden. Wij hadden een huisje met eigen zwembad. Mooie kamer. Personeel allemaal even vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was goed. Er was van alles . Het avondeten was prima. Mooi gedekt. Een leuke bar. WiFi gratis . Wij hebben 2 1/2 uur gewandeld door de rijstvelden en de omgeving onder begeleiding van een gids. Echt heel erg leuk en interessant. Ook leuk om naar de markt te gaan in ubud met een taxi of gratis shuttle van het hotel. Kortom een aanrader!!!
Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig hotel buiten de drukte van Ubud

Kim Evers, 23-5-2017

Dit hotel is van hoge kwaliteit en hier kom je helemaal tot rust. Het hotel biedt uitgebreide spa behandelingen en de kamers met prive zwembad zijn prachtig. Het hotel ligt in een prachtig park waar je veel vergezichten hebt over de sawa's.

De infinity pool is indrukwekkend met een blik op de "jungle"

Ben je in Ubud is dit een aanrader! Afstand tot het centrum is kort.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Geweldig!

marit, 1-5-2016

Wat een hotel! super service, niets is te veel en dat in een omgeving waarvan je denkt in het paradijs terecht te zijn gekomen. Kamer was prachtig met schitterend uitzicht. Twee geweldige zwembaden en leuke wandelmogelijkheden in de omgeving. Eten in het restaurant is super, wel hollandse prijzen maar daar moet je in een dergelijk hotel niet van opkijken.
Gereisd met partner in oktober 2015

Prachtig

Haak, 14-3-2016

Het is een luxe hotel in een mooie omgeving, overal waar je kijkt is het groen en er lijkt geen einde aan te komen. De spa was daar ook heerlijk met eveneens geweldig uitzicht. De villa met zwembad is echt heerlijk met de warmte, de kamer ziet er mooi uit, wifi bereik was echt super (met whatsapp nog even naar huis kunnen bellen).
Gereisd met partner in mei 2015

Een paradijs!

Caren Joosten, 20-8-2015

Maya Ubud heeft werkelijk alles! Een prachtige omgeving, omringd door sawa's. Een geweldige keuken en staff. Het heeft ons tijdens ons verblijf werkelijk aan niets ontbroken. Ook de spa is een absolute aanrader!

Hemel op aarde

Geertje Van Hattum, 2-5-2014

Werkelijk een prachtig stukje alles op aarde. Een paradijs. Temidden van groene natuur in een vallei ligt dit meesterlijke hotel. Waar je ook voor komt het is er. Spa, natuur, geldige bediening, uitzicht etc. Afstand tot het centrum is zeer goed te doen. Alles binnen handbereik.
Gereisd met partner in januari 2014

Rust, ruimte en natuur, een aanrader!

Janny-Auk, 1-3-2014

Als regelmatige bezoeker van het Legian Beach Hotel zijn wij op aanraden van hen beland in het Maya Ubud Resort (zuster hotel).

De tuin (het resort) is groots en ziet er goed onderhouden uit. Het wandelen door deze riante tuin is al een belevenis op zich. Er zullen vele `wow` momenten zijn!

De ligging en het uitzicht vanaf de beide zwembaden is adembenemend (zie de foto´s op deze site). De verzorging is, zoals je mag verwachten in deze prijsklasse, top. De bediening is vriendelijk en behulpzaam.

Onze royale bungalow (alle) is omgeven door een variatie aan bomen en struiken en staan op redelijke afstand van elkaar(privacy). Er is een eigen toegang naar je bungalow.

Op het moment dat ik dit verhaal aan het papier toevertrouw lig ik op de bank voor de bungalow. Het enige geluid wat ik nu hoor is, naast de lichte bries door de bomen, in de verte het geluid van het platte land, gekakel van kippen en een enkele hond die blaft. De zon gaat onder, de dag loopt ten einde ..dit is genieten!

Gereisd met partner in april 2013

Paradijs!

anita_vanloon10, 28-1-2014

Schitterend luxe complex! Mooie hutjes met 2 persoonsbad en uitzicht over de rietvelden. Adembenemende zwembaden, super massages met uitzicht over de rivier en ongelofelijk lekker ontbijt. Ik was jarig hier en kreeg taart bij het avond eten. Een mooie bos bloemen en een bad vol met rozenblaadjes.

In een woord Geweldig!

Gereisd met partner in juli 2012

in 1 woord prachtig

pilami, 30-9-2012

prachtig hotel op een enorm terrein, met 2 mooie zwembaden en service van een hoog nivo.

Hotel zit in de duurdere prijsklasse (verblijf en eten en drinken) maar is het zeker waard!!

Prachtig hotel

Debby, 29-9-2012

De Maya Ubud is een erg mooi hotel in een prachtige omgeving. Service is prima en de kamers zijn mooi en schoon. Het eten in het hotel is erg lekker, maar ook erg duur. Hetzelfde geld voor een biertje. Wij vonden het jammer dat je hierdoor toch niet echt snel bij het zwembad lekker aan de drankjes en hapjes ging. Hotel heeft overdag een gratis shuttle bus en in de avond een taxi voor ongeveer 4,50 naar het centrum van Ubud.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Maya Ubud bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maya Ubud in Ubud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maya Ubud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Maya Ubud scoort een 9.46 uit 10 op basis van 51 reviews.