Hotel Kamandalu Resort & Spa *****

Ubud
Hotel Kamandalu Resort & Spa
Kamandalu Resort & Spa
9,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Kamandalu Resort & Spa bij:

62 reviews over Hotel Kamandalu Resort & Spa in het Nederlands

Een paradijs op aarde

Linda, 7-9-2015

Echt werkelijk een paradijs!! Nog nooit zoiets moois gezien. Schitterend opgezet Resort met allemaal villa's met Indiana Jones achtige toegangspoortjes. Zo mooi! Een schitterend hemelbed, een diep bad en een buitendouche. Van alle gemakken voorzien kun je genieten van een sprookjesachtig verblijf. Vriendelijke mensen, goed a la cart eten, mooie omgeving, goede airco, goede gratis wifi en shuttle naar centrum van Ubud. Enige minpuntje was het ontbijt; enigszins karig en de warme kant meer lauw dan warm. Verder niets aan te merken!! Heel fijn gehad op onze doorreis.
Gereisd met partner in september 2015

Helemaal goed.

Martin Reijven, 22-9-2014

We hebben in Kamandalu een week gezeten nadat we van Legian kwamen. Een paradijselijk etablissement. Serene rust, aardig personeel en aardig personeel. Gezien wij honeymooners waren lag er een mini bruidstaart op ons te wachten bij aankomst, erg attent. Kan het resort aan iedereen aanraden.
Gereisd met partner in september 2014

Een droom...

Marco_donkervoort, 16-1-2014

In 1 woord: fantastisch! Een paradijs op aarde
Gereisd met partner in januari 2006

Prachtig maar onpraktisch hotel

marqoz, 3-6-2013

Een heerlijk hotel voor een ontspannen verblijf in Ubud. Het resort ligt bijten het 'centrum' en je bent daarom aangewezen op de gratis shuttle of taxis (min.30.000 rupiah). Het ontbijt is voor westerlingen helaas karig en het brood is van slechte kwaliteit. Het Aziatische is stukken beter geregeld. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, zelf wanneer het echt n8et nodig is (opmajen van het bed voor slapen gaan?). De kamer of chalet was ruim had een prima buitendouche en een ruim binnenland. De klamboe is een uitkomst aangezien de ligging regelmatig voor wat muggen en gekko's zorgt. Wij knappen zelf helaas een beetje af op het zeer formele karakter van het hotel maar voor een leuke deal zul je hier zeker goed verblijven. Kies echter voor het eten voor Ubud zelf. Het is erg duur en vaak niet al te best klaargemaakt.
Gereisd met partner in mei 2013

Wauw, pure verwennerij !!

Linda, 27-1-2012

Vanuit The Bali Khama Beach Resort & Spa in Benoa door naar dit hotel.

Wat een geweldig mooi hotel. Gebouwd in Balinese stijl; allemaal smalle straatjes met grote houten poorten. Achter elke poort schuilt eerst een mooie binnentuin, vanuit de binnentuin een super mooie en hele grote kamer, schitterende ruime badkamer met verzonken ligbad voor 2 pers., vanuit de badkamer naar buiten voor je buitendouche, 's avonds bloem & chocola op je kussen. Je hebt echt het gevoel in een villa te zitten'. Geweldig!

Zwembad uitstekend. Schoon en opgeruimd. Schitterende tuin [rijstvelden]. Personeel heel vriendelijk. Gratis internet. Ontbijt meer dan goed. Verder daar niet gegeten, voor het avondeten zijn we naar Ubud geweest. Gratis schuttlebus naar Ubud.

Super goed gegeten bij Ibu Rai Bar & Restaurant.

Ga vanuit het hotel de 3 uur durende mountainbike tocht doen, op je fietsie door het platteland en onverharde weggetjes, heel leuk.

Helaas zijn we hier maar 2 nachten daarna op naar Lombok.

Gereisd met partner in oktober 2011

Paradijselijk mooi

k_elbertsen, 23-1-2012

Het hotel is een plaatje. De huisjes zijn van alle gemakken voorzien en zijn prachtig ingericht.

De buitendouche was een welkome bijkomstigheid.

De service van het hotel is uitmuntend.

Gereisd met vrienden in november 2011

Een zeer goed hotel

familie Ramon Ch, 27-9-2011

Een zeer goed hotel met een uitstekende keuken, we hebben er drie nachten verbleven maar het hadden er best meer mogen zijn, zeer vriendelijk personeel,die steeds klaar voor u staan, ook zeer ruime en mooie kamer in een zeer mooie omgeving, een top hotel in een top omgeving,zeker de moeite om te verblijven voor mensen die een goed en rustig hotel willen en van kwaliteit houden
Gereisd met partner in september 2011

Super!!!

Richard & Monique, 12-9-2011

Het eerste hotel tijdens onze Balireis en wat een goede keuze! Heerlijk rustig tussen de rijstvelden gelegen, erg fraaie hoteltuin, ontvangst was enorm gastvrij, service was prima, het personeel heel erg vriendelijk en klantgericht, kamer enorm ruim, kortom een prima aftrap voor onze reis. Er zijn dagelijks shuttles naar en van Ubud, maar ook kan er een taxi voor je worsen geregeld tegen een bescheiden tarief. We vonden het jammer dat we hier slechts 3 nachten konden blijven!
Gereisd met partner in augustus 2011

Geweldig

Roel & Jeanne Hindriks, 24-7-2011

Na een drukke Java rondreis overteek naar Bali en meteen naar Kamandalu. Fantastische ontvangst, een geweldig fijne en ruime kamer. Uitstekende plek om bij te komen, te genieten van de service, massages en geweldig eten. Opvallend goed is ook de persoonlijke aandacht van de medewerkers die na dag een al weten waar je voorkeur naar uitgaat en daar ook echt rekening mee houden. Kortom: geweldig en dus een echte aanrader.
Gereisd met partner in juli 2011

Hemel op Aarde

r.salden, 23-5-2011

Dit resort zal als rustpauze in onze Balireis, helaas maar kort hier verbleven.

Een woord : Hemels !!!!

Gereisd met partner in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kamandalu Resort & Spa in Ubud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kamandalu Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kamandalu Resort & Spa scoort een 9.25 uit 10 op basis van 62 reviews.