Villa Kajane Mua

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kajane Mua bij:

3 reviews over Villa Kajane Mua in het Nederlands

Geweldig fijn hotel

M Vermeer, 8-3-2016

Goede locatie, fijne bediening, geweldig ontbijt . Bijna een privé zwembad. Alleen onder een klamboe slapen vind ik niet zo fijn maar wel nodig . De ramen sluiten niet 100% waardoor er toch ongedierte binnen kan komen.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

Petra en Jos, 3-6-2008

We zijn hier verbleven in combinatie met een duikvakantie op Wakatobi. In toaal 5 nachten verbleven. Kajane is toppunt van mooi/sereen/romantiek enz. Niets is leuker dan van uit je eigen privezwembad naar de eekhoorntjes in de bomen te kijken en de reigers zien overvliegen. Wil graag nog een keer terug als ik de kans krijg.
    Gereisd met partner in juni 2008

Rob Bloemink, 2-1-2008

In juli 2007 zijn we 3 nachten in Kajane geweest (villa Beji Kila).

Wat een weelde! Daardoor het hoogtepunt in onze huwelijksreis. Onze villa was echt 'private', zoutwaterzwembad met uitzicht op tropische tuin. Bediening helemaal top! Ligging in winkelstraat, maar éénmaal door de poort kom je in een andere wereld. Candlelight diner op eigen terras was helemaal super. Gratis transportservice in Ubud, goede keuken met uitdagende desserts. Wij honeymooners kregen zelfs een gratis Koninklijke Balinese fotoshoot, incl foto's op CD. Kortom: dit moet je een keer gedaan hebben!

Gereisd met partner in januari 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kajane Mua bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Kajane Mua in Ubud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Kajane Mua zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Kajane Mua scoort een 4 uit 10 op basis van 3 reviews.