Bungalow Gusti's

6,5

2 reviews over Bungalow Gusti's in het Nederlands

Verwaarloosd hotel, slechte service

judith, 15-11-2009

We waren gewaarschuwd dat het hotel verouderd zou zijn maar dat leek ons niet zo erg en we wilden goedkoop overnachten.

Bij aankomst bleek onze kamer overboekt en dat terwijl ik de dag ervoor nog alles had gecheckt.Er werd niets geregeld voor ons,daar stonden we na een lange reis midden in de nacht terwijl we lang van tevoren hadden gereserveerd.

De nacht erna toch terug gegaan vanwege de prijs maar daar hadden we al snel spijt van.De kamer was klein, muf en donker met overal spinneraggen en alles was kapot of verschimmeld. Luxe hadden we niet verwacht maar dit sloeg alles. Wat ooit een mooie badkamer was is nu een verschimmeld zeepbakje, groen uitgeslagen kranen, afgebladderde wc-bril en kapotte tegels en haakjes.Een paar dode planten in de badkamer en..een rat.

De volgende dag naar een andere kamer verhuisd,boven zonder balkon.Dit was een prima kamer maar wij voelden ons er niet meer thuis dus na 3 nachten toch wat anders gezocht en gevonden,er is zoveel mooiers in Ubud.

Gereisd met partner in september 2009

de tuin is mooier dan de kamer

Madelon, 13-1-2009

kamer 5 (190.000 rps per nacht, incl. ontbijt)

Ligt langs Jalan Kajeng, een rustige, doodlopende weg van de hoofdstraat. De huisjes (2 op elkaar), liggen achter het woonhuis. Mooie aangelegde tuin en paadjes. Klein zwembad. Kamer is ook niet zo groot, net voldoende ruimte voor je tassen. Kamer wordt niet dagelijks schoongemaakt. Matige badkamer, wc stonk, douchekop was stuk. Service: regelen van vervoer en dagtrips. Beperkt ontbijt.

Gereisd met partner in januari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Gusti's in Ubud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Gusti's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Gusti's scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.