Hotel Graha Resort Ubud **

Matig

1 review over Hotel Graha Resort Ubud in het Nederlands

Tegenvaller

Els, 7-11-2009

Bij aankomst in Graha Resort waren we verrast door de grootte van de kamer, erg groot, maar ook erg steriel en wit. Zeer weinig tot geen uitzicht. Geen muskietennet omdat ze die nog niet droog kregen (het regende veel die dagen).

Het ontbijt viel tegen en we hebben regelmatig ergens anders ontbeten.

Het zwembad zag er niet uitnodigend uit om een duik in te nemen. Totaal anders dan op de foto's.

De medewerkers wilden wel schoonmaken op onze kamer maar wijken niet van hun vaste routine af. Omdat onze zoon nog sliep van 13.00 tot 15.00 werd er niet schoongemaakt!

De locatie direct aan monkey forest road is goed, niet helemaal in het drukke gedeelte en je zit zo bij bij het apenbos of tussen de rijstvelden.

Vantevoren hadden we (na boeking) wel al wat negatieve reviews gelezen, maar hadden het idee dat dit wat overtrokken was en gezeur van mensen die niets gewent zijn. Maar wij hebben de week hier niet volgemaakt. Voor de prijs kun je makkelijk iets leukers vinden!

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Graha Resort Ubud in Ubud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Graha Resort Ubud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Graha Resort Ubud scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.