Hotel Fibra Inn Bungalow

Fibra Inn Bungalow

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Fibra Inn Bungalow bij:

1 review over Hotel Fibra Inn Bungalow in het Nederlands

Ooit heel mooi, nu vermijden

Jeph, 2-11-2010

We moesten snel iets vinden in Ubud, het zag er erg mooi uit op de website.

De tuin waar de bungalows inliggen is dan ook erg mooi.

En er hoort een Spa bij het hotel, dat is een van de mooiste in heel Ubud.

Maar de kamers...

Wij sliepen in een beneden bungalow, die hebben buiten badkamers, dat ziet er origineel uit, je valty wel te prooi aan muskieten.

helaas was de bril de klnk van de deur afgebroken. lag de toiletbril er los op en was de doche eraf gevallen, waardoor er eens traal water uit een pijp stroomde.

De slaapkamers zijn klein en niet al te proper, de lakens zijn wel gewassen maar bevatten ietwat onbestemde vlekken.

Het dieptepunt was echter dat we de hele nacht werden wakker gehouden door knaagdieren die over het rieten plafond liepen (waar wat vreemde vochtvlekken te zien waren).

ik hoop dat het eekhoorns of muizen zijn geweest...

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fibra Inn Bungalow in Ubud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fibra Inn Bungalow zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fibra Inn Bungalow scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.