Hotel Bunga Permai **

Hotel Bunga Permai
Bunga Permai
9,3

22 reviews over Hotel Bunga Permai in het Nederlands

Het mooiste en rustigste hotel ever

robin, 12-8-2016

Een verblijf in dit hotel is een van de mooiste cadeaus die je jezelf kan geven. Wat een pracht en wat een rust op maar zeer korte en zelfs beloopbare afstand van Ubud. Alles is tot in de puntjes verzorgd, smaakvol en kraakhelder, met uiteraard een zeer vriendelijke staf. Zelfs onze kinderen van 12 en 14 waren het hier unaniem over eens. Ik heb veel hotels gezien in Indonesië, maar dit hotel spant de kroon. Met de slechtste wil van de wereld zou ik geen negatief punt kunnen verzinnen. Klamboes, mooi zwembad, goed restaurantje... Een sprookje uit duizend en een nacht
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Geweldig wat een rust

piet, 29-12-2013

Geweldig wat een rust, hier zijn wij 3 nachten geweest.

Wij hebben hier een taxichauffeur leren kennen, hij is voor de komende 10 dagen onze chauffeur geweest een aanrader. Hij laat je de plekjes zien waar je normaal gesproken nooit zult komen.

Iedere dag stond hij met zijn auto rond de klok van 9 uur keurig op ons te wachten.

Dit is ons 3e hotel van de rondreis door Bali

Gereisd met oudere kinderen in september 2011

Top lokatie

Gideon Blom, 10-10-2012

Mooie lokatie, mooie kamers, mooi zwembad en tuin. Over het algemeen vriendelijk personeel op een enkele uitzondering nagelaten. Voor 55 dollar zeker waar voor je geld.
Gereisd met partner in januari 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Bunga Permai bij:

Een geweldige plek om tot rust te komen

Peter Morel, 6-7-2011

Hotel Bunga Permai is wat mij betreft een verrassende locatie om tot rust te komen.

Er heerst er een serene sfeer in een prachtige tuin inclusief lekker zwembad.

Het eten kost nog geen €10,- p.p.en het personeel is heel vriendelijk. Bij goed weer zie je vanaf je terras een rokende berg die je asl het ware goede morgen wenst.

Bunga Permai is wat mij betreft een aanrader. Wij hebben er 3 nachten gelogeerd.

Naar Ubud stad is slechts 10 minute met de auto en je kunt ook via de mooie natuur gaan lopen, maar dan is het ongeveer 30 min. In het drukke Bali is dit een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2011

Heerlijk bijkomen na een Lange reis!

Michael & Sacha, 9-2-2011

Rustig hotel waar je lekker kunt bijkomen na de (vlieg)reis. Vriendelijk personeel, heerlijk eten, schitterende omgeving en een goede prijs-kwaliteit verhouding: war wil je nog meer? Voor gezinnen met kleine kinderen ook erg leuk.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

Super mooie plek

Mieke en Freek, 1-12-2010

Wij verbleven 3 nachten in Bunga Permai en hebben echt genoten.

Super mooie en heerlijke rustige omgeving, te voet naar het centrum van Ubud is te ver, namelijk 2uur. Maar met de taxi goed te doen en erg goedkoop.

In de omgeving van het hotel kun je mooi wandelen.

Het eten in Bunga Permai was echt super!

Gereisd met partner in januari 2010

Het paradijs op aarde

Youri van B, 29-7-2010

Hotel Bunga Permai is een echte aanrader.

Wij zijn er in 2007 en 2008 geweest en starten hier altijd onze vakantie op Bali, je komt er echt tot rust en het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Het eten is er heerlijk en de massages zijn zeer verslavend.

volgende week gaan we weer ik kan niet wachten!!!

Gereisd met vrienden in januari 2010

Jammer dat dit paradijs zo ver weg is !

Klaas, 11-5-2010

Een geweldige plek midden in de natuur. Fantastisch personeel, prima eten, mooie kamers en een heerlijk zwembad. In combinatie met de indrukwekkende omgeving kunnen wij ons haast geen fijnere plek voorstellen om de westerse beslommeringen even van je af te zetten.

Wij verbleven hier 2 weken in september/oktober 2009 en doen ditzelfde nóg een keer in augustus 2010.

Gereisd met partner in mei 2010

Ik wil weer terug!

Stijn, 3-3-2010

Perfect hotel voor een rustige vakantie.

Bijzonder aardig personeel, goede keuken, nette authentieke kamers, warme douche (met krachtige straal!) in ruime badkamer.

Het hotel is ietwat afgelegen in rustige groene omgeving waar je het echte Bali ervaart. Ubud is op meerdere manieren eenvoudig te bereiken: de wandelroute is zeer zeker aan te raden!

Na enkele dagen verblijf in (toeristisch) Sanur was ik blij weer 'thuis' te komen in Bunga Permai.

Een lokale bruiloft mee mogen maken.

Veel gasten die op doorreis zijn willen graag bijboeken, dat zegt wel wat.

Beneden-kamers zijn voorzien van airco, bovenkamers hebben dit niet nodig (ventilator aanwezig, kamerdeur kan open blijven). Koelkastje is te bestellen, je mag ok gebruik maken van de koelkast in het restaurant.

Wasservice aanwezig.

Ten tijde van mijn verblijf geen internet-faciliteit aanwezig, hiervoor moet je naar Ubud. Eigenaar heeft aangegeven dit te realiseren.

Gereisd alleenreizend in december 2009

Prachtig mooi gelegen hotel

Peter van Ham, 20-6-2009

Een heerlijke week in dit hotel geweest.Prima verzorging en goed eten wel ver weg van Ubud maar voor mensen die rust zoeken is er voor deze prijs geen betere te vinden.vanuit het hotel kan je een prachtige wandeling maken naar Ubud (zeker doen).Wat het enigste minpunt is het gemis van een koelkast op de kamer.
Gereisd met partner in juni 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Bunga Permai bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bunga Permai in Ubud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bunga Permai zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bunga Permai scoort een 9.25 uit 10 op basis van 22 reviews.