Villa Alam Ubud Culture Villas & Residence

Alam Ubud Culture Villas & Residence

1 review over Villa Alam Ubud Culture Villas & Residence in het Nederlands

Fantastisch!

zonnestraal112, 10-1-2016

Met 1 woord : Adembenemend.

Geweldig ontvangst bij aankomst met een heerlijke welkoms cocktail.

Het resort ligt op een schuine helling midden in de jungle wat zorgt voor een prachtig uitzicht.

Mocht u de steile heuvels niet willen lopen zijn er gratis golf karretjes beschikbaar.

Het ontbijt was gewoon TE lekker! Beste ontbijt van alle hotels die wij in Bali gehad hebben.

Wij hadden villa 2 en deze was gewoon perfect en heel ruim , echt niets op aan te merken .

Het uitzicht was geweldig. Vanuit de villa kon je de rivier en jungle geluiden horen, een bijzondere ervaring!

Het hotel heeft ook een paar keer per dag een gratis shuttle service naar Ubud, heel goed geregeld!

Wij snappen ook wel waarom dit hotel in de top 10 mooiste zwembaden ter wereld staat.

Voorlopig willen wij niet terug naar Bali maar als we ooit terug gaan dan weet ik wel welk hotel wij pakken .

Mocht u dit lezen en twijfelen om te boeken, Boek!!!

Gereisd met partner in december 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Alam Ubud Culture Villas & Residence in Ubud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Alam Ubud Culture Villas & Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Alam Ubud Culture Villas & Residence scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.