Hotel Alam Shanti

Alam Shanti

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Alam Shanti bij:

1 review over Hotel Alam Shanti in het Nederlands

els f., 16-8-2007

Dit is echt het paradijs, rustig en verborgen tussen de rijstvelden. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zéér ruime kamers in aparte bungalows, met enorm veel privacy. Badkamer is luxueus. We verbleven 3 nachten in een superior en 1 nacht in deluxe, en beiden zijn werkelijk excellent. Ze beschikken allemaal over een enorm (privé)terras. Prachtig zwembad.

Het ontbijt is overheerlijk, met ruime keuze. Gratis transport naar Ubud centrum. Alam Shanti heeft geen restaurant, maar je bestelt iets van het menu van een nabijgelegen restaurant en het wordt op je terras geserveerd. Heel lekker trouwens.

Ik kan geen enkel minpunt bedenken, zelfs de prijs is een reuze meevaller.

Ook met onze gids Putu Nastra konden we het niet beter gestroffen hebben.

Kortom voor herhaling vatbaar.

Gereisd familie in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alam Shanti in Ubud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alam Shanti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alam Shanti scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.