Villa Agung Khalia

Ubud
Villa Agung Khalia
Agung Khalia
9,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Agung Khalia bij:

2 reviews over Villa Agung Khalia in het Nederlands

Juweeltje net buiten Ubud

syl, 4-9-2013

Wij verbleven met onze twee kinderen in Villa Maia. Deze villa ligt net buiten het Villa Agung Khalia complex, biedt veel privacy, maar toch geniet je van alle faciliteiten die het resort biedt. Heel handig was de gratis mobiele telefoon en de gratis shuttle naar Ubud, op elk gewenste tijd, en ook naar andere plaatsen in de direkte omgeving. Je hoeft niet alleen naar Ubud centrum te gaan, Yeh Pulu Cafe is bijv. ook een prachtige plek, en we genoten van het diner bij Padi Organic, Jl. Lapaplan. Personeel is heel vriendelijk, goedkope wasservice, heerlijk ontbijt. De massage was ook fijn en redelijk geprijsd.

Doe ook de fietstoer met Bali 2000, die het resort aanbiedt. Start bij het Batur Meer/Kintamani, en via kleine dorpjes terug naar Pejeng voor een lunch bij de eigenaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Zeer goed verblijf in Villa Maia

Stam, 6-8-2013

Goed hotel met een zeer goede prijs kwaliteitsverhouding. Service is heel goed, alsook het eten. Wat dit hotel uniek maakt is de ligging, in de rijstvelden. Het personeel organiseert rondleidingen naar het dorpje en in de rijstvelden. Absoluut doen! Er is een gratis shuttleservice naar Ubud. Wij waren erg blij dat we niet in Ubud zaten, druk en veel lawaai. In dit hotel kom je tot rust. Wij zaten in Villa Maia.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Agung Khalia in Ubud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Agung Khalia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Agung Khalia scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.