Bali
7,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel J Boutique*** bij :

3 reviews over Hotel J Boutique in het Nederlands

Heel mooi, netjes en goed hotel!

Linda, 28-9-2010

Na een rondreis door Java hebben we 7 dagen doorgebracht in hotel J. Boutique op Bali. Het hotel is volgens mij nog vrij nieuw. Heeft mooie ruime kamers met een heel groot 2 persoons bed. Wij hadden het geluk dat we een kamer met raam hadden, maar sommige kamers hebben geen raam. Het hotel is erg netjes en het ontbijt was goed en uitgebreid. Het hotel heeft helaas geen tuin, en het zwembad is op het dak. Bij het zwembad staan wel enkele heerlijke loungebanken. De ligging van het hotel is ook goed. Het is ongeveer een kwartier lopen naar het centrum en het strand van Kuta. Ik vond de drankjes in het hotel wel erg prijzig. Verder vonden wij dit een prima hotel om ons verblijf op Bali door te brengen!!
Gereisd met vrienden in september 2010

Netjes, schoon hotel!

C. van den Akker, 25-8-2010

J. Boutique hotel is een netjes hotel dat beschikt over mooie, schone kamers. Op het dak bevindt zich het zwembad wat netjes en schoon is. De bediening is vriendelijk en ook de medewerkers van de receptie zijn vriendelijk en zeer behulpzaam. Er is een gratis shuttleservice vanaf het hotel naar oa de Discovery Shopping mall, een goede service! Echter is de afstand hotel -Discovery mall is ook te voet zeer goed te doen (ong. 10 min. lopen). Deze shopping mall is gelegen aan het strand, Kuta Beach.Hotel ligt aan het eind van een van de hoofdstraten van Kuta. Hierdoor ben je vanaf het hotel zo in het 'centrum'van Kuta waar zich de restaurantjes, winkeltjes etc. bevinden.

Kortom J. Boutique is een netjes, schoon hotel op een goede lokatie!

Gereisd met vrienden in juli 2010

redelijk

M van Kleef, 15-7-2010

rondreis Java en paar dg Bali in J Boutique. Hotel wel ok, maar nadeel was dat we ons niet op Bali waanden:geen tuin,geen balkon en ramen kunnen niet open (als je al het geluk hebt een raam te hebben,veel kamers zonder daglicht). Wel airco.

Naar het strand is 15 min lopen, maar verlaten ivm gevaarlijke onderstroming in zee. De meeste toeristen gaan naar strand in Kuta, dat ongeveer 25 min lopen is vanaf strand Tuban.

Zwembad op dak is groot, je kunt lekker baantjes zwemmen, maar er zijn maar 3x2 zitplaatsen bij het zwembad.

Ontbijt is erg gericht op Aziatische eetgewoonte, dus nasi of bami, wat ik overigens heerlijk vond. Voor Europeanen is er casinobrood om te roosteren en vieze, taaie croissants.

Verder onbeperkt sap,koffie en thee en verse meloen.

Naar mijn mening is dit hotel geschikt als doorreishotel voor 1 nacht en zou ik het zeker niet aanbevelen voor een vakantie op Bali.

Gereisd met vrienden in juli 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel J Boutique*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel J Boutique in Tuban, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel J Boutique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel J Boutique scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.