Bali

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Spa Village Resort Tembok bij :

2 reviews over Hotel Spa Village Resort Tembok in het Nederlands

We wilden niet meer weg

Marjolein, 15-3-2010

Wat een sprookje. Laat aankomen en dan heerlijk gemaseerd worden. Op de kamer staat het ligbad gevuld voor een heerlijk verfrissend bad. Met bloemblaadjes en kaarsjes. 2x schone handdoeken. Het zwembad was zo heerlijk en vooral rust. Alles is zo mooi aangekleed. Als ik aan het heerlijke ontbijt denk, krijg ik alweer trek. Puur vers geperste sappen. Ook de keuze menu's ware voortreffelijk. Ideale plek voor iedereen die absolute rust wil. Personeel is ook ontzettend vriendelijk.

Wij hadden heel voordelig kamer met ontbijt geboekt. Jammer dat het zo ver vliegen is.

Gereisd met partner in september 2009

Wauw!

Maarten Uijterwaal, 23-9-2009

Wat een unieke ervaring! Dit hotel wordt op internet aangeboden voor $ 450 dollar per nacht, wij boekten via een touroperator voor € 83,- per nacht per kamer.

Het hotel ligt 3 uur rijden van de luchthaven van Bali. Dit is een heel eind, maar zonder meer waard. Bij aankomst krijg je een bloemenvoetenbad en nek/schoudermassage. Het hotel biedt verder luchtige kleding en elke dag zo'n 5 handdoeken p.p.

In de wijde omgeving ligt helemaal niets, dus je bent aangewezen op je resort. Het eten in het resort is heel goed, maar ook erg prijzig. Gemiddeld waren wij voor 3 gangen + koffie zo'n 650.000 rp kwijt (€ 42,-). Op de rest van Bali is dit hooguit de helft.

Het zwembad, de massages, de kamer (geen tv), alles is even heerlijk en rustig. Er zijn genoeg dingen te beleven, want het hotel organiseert allerlei gratis activiteiten als yoga, kooklessen, pencak silat, wandelingen. Voor het floaten onder sterren was geweldig. Wij waren hier 2 nachten, maar 4 nachten zou beter zijn. Heerlijk!

Gereisd met partner in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Spa Village Resort Tembok in Tejakula/Tembok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Spa Village Resort Tembok zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Spa Village Resort Tembok scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.