Hotel Poinciana Resort

Poinciana Resort

2 reviews over Hotel Poinciana Resort in het Nederlands

Een gastvrije oase!

Fam. Kwant, 18-9-2009

Wij zijn hier als gezin (één kindje van 10) geweest om bij te tanken en om tot rust te komen na 3 weken getrokken te hebben. Het personeel is onwaarschijnlijk vriendelijk en staan altijd tot je dienst. Het zwembad is schoon en voorzien van schone handdoeken die je mag lenen, kamers prima, keuken zowel westers als locaal top, ligt direct aan het strand, kajaks en snorkels gratis te leen, omgeving en tuin prachtig, de massage super. Alles tegen relatief lage prijzen. Kortom, meer dan waar voor je geld!

Wil je echter naar een grotere badplaats dan moet je wel eventjes rijden. Het enige kleine minpuntje voor wanneer je iets wilt ondernemen. Echter, ze brengen je waar je heen wilt!

De zee leek volgens onze dochter op de zee van 'Finding Nemo', alle te bedenken kleuren vissen zie je daar! Geweldig...

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

Stukje paradijs op aarde!!!!

Anneke Wiebenga, 9-8-2008

Dit is echt een topper. Wij hebben er tijdens onze fietsvakantie bijgetankt. De ligging is super. Wij zaten in de beachvilla. Een prachtige bungalow voorzien van alle faciliteiten.Het personeel is zeer gastvrij en behulpzaam. Het eten lekker en alles is er zeer schoon en zeer goed onderhouden. De tuin waarin de bungalows zijn gelegen ziet er ook als een plaatje uit. Als je wilt snorkelen, dan kan dit voor de deur. Snorkelsetje krijg je gratis van het hotel te leen. Wie op zoek naar rust is en wil relaxen is dit een absolute toplokatie voor zeer redelijke prijs. Wij kunnen dit uit ervaring zeggen, doordat we tijdens onze reis vele hotels op Bali en Lombok hebben bezocht. Kortom dit is een absolute aanrader!!!!
Gereisd met partner in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Poinciana Resort in Tejakula/Tembok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Poinciana Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Poinciana Resort scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.